|
Terug naar het overzicht van de showcases Showcase Hertz audio Vectra GTS on a budget.
|
Turbosix - SyS_2015_9_5_22_12_50.jpg
Start ES200 subwooferbouw |
Upload Date 5/9/2015 |
Zoom |
|
|
Turbosix - SyS_2015_9_5_22_14_5.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 5/9/2015 |
Zoom |
|
|
Turbosix - SyS_2015_9_5_22_14_35.jpg
de stof controleren |
Upload Date 5/9/2015 |
Zoom |
|
|
Turbosix - SyS_2015_9_5_22_14_53.jpg
Bijna klaar, de EP4 versterker zit ook achter het paneel. |
Upload Date 5/9/2015 |
Zoom |
|
|
Turbosix - SyS_2015_9_5_22_15_7.jpg
Dit was het net niet helemaal omdat ik de achterliggende kist niet groot genoeg kreeg, zelfs niet met polyester!BRwel de mooiste oplossing niet de best klinkende. |
Upload Date 5/9/2015 |
Zoom |
|
|
Turbosix - SyS_2015_9_5_22_15_35.jpg
Start ES200 underseat kist 20L |
Upload Date 5/9/2015 |
Zoom |
|
|
Turbosix - SyS_2015_9_5_22_15_52.jpg
Lagen toevoegen |
Upload Date 5/9/2015 |
Zoom |
|
|
Turbosix - SyS_2015_9_5_22_18_18.jpg
De ES250D sub, Connection S210 kabel. |
Upload Date 5/9/2015 |
Zoom |
|
|
Turbosix - SyS_2015_9_5_22_18_46.jpg
Frees mal. |
Upload Date 5/9/2015 |
Zoom |
|
|
Turbosix - SyS_2015_9_5_22_18_59.jpg
De eerste onafgewerkte lagen |
Upload Date 5/9/2015 |
Zoom |
|
|
Turbosix - SyS_2015_9_5_22_19_16.jpg
De afgewerkte lagen |
Upload Date 5/9/2015 |
Zoom |
|
|
Turbosix - SyS_2015_9_5_22_19_36.jpg
meer lagen |
Upload Date 5/9/2015 |
Zoom |
|
|
Turbosix - SyS_2015_9_5_22_19_51.jpg
Lagen door gezaagd en proefpassen |
Upload Date 5/9/2015 |
Zoom |
|
|
Turbosix - SyS_2015_9_5_22_20_15.jpg
Proefpassen van de woofer |
Upload Date 5/9/2015 |
Zoom |
|
|
Turbosix - SyS_2015_9_5_22_20_46.jpg
Volgens het 3d design programma zit ik op 28 liter netto (29,2 zonder driver)BRDe poort is volgens de specs van Hertz +0,5cm, volgens WinISD gaat dit iets poortruis opleveren maar ik heb de randen flink afgerond.BRAchteraf had ik de poort groter en langer gewild. |
Upload Date 5/9/2015 |
Zoom |
|
|
Turbosix - SyS_2015_9_5_22_21_13.jpg
Het moeilijke deel zit er op, plexiglas is besteld (20mm).BRDe golven zijn er om staande golven tegen te gaan, dit heb ik gedaan omdat er geen demping in de kist komt voor het show effect |
Upload Date 5/9/2015 |
Zoom |
|
|
Turbosix - SyS_2015_9_5_22_21_32.jpg
kabels zijn van Audison, Connection S210, 10awg |
Upload Date 5/9/2015 |
Zoom |
|
|
Turbosix - SyS_2015_9_5_22_21_48.jpg
Wachten op het 20mm plexiglas, spiegelfolie op de zijpanelen |
Upload Date 5/9/2015 |
Zoom |
|
|
Turbosix - SyS_2015_9_5_22_23_25.jpg
Hertz DSK165 voor de achterportieren. |
Upload Date 5/9/2015 |
Zoom |
|
|
Turbosix - SyS_2015_9_5_22_24_2.jpg
Custom alu rack voor de JBL GX-A3001, word ooit vervangen door een HERTZ |
Upload Date 5/9/2015 |
Zoom |
|
|
Turbosix - SyS_2015_9_5_22_24_38.jpg
Aangepaste Iso2car adapter om niet in de originele draden te knippen, later nog een keer aangepast wegens ruimtegebrek achter de radio.BRde high level outs gaan naar de versterkers, nieuwe dikkere kabels zijn getrokken naar de deuren van uit de kofferbak. |
Upload Date 5/9/2015 |
Zoom |
|
|
Turbosix - SyS_2015_9_13_20_45_51.jpg
Plexiglas er in gelijmd en geschroefd. |
Upload Date 13/9/2015 |
Zoom |
|
|
Turbosix - SyS_2015_9_13_20_46_12.jpg
Achterplaat gezaagd en gefreesd. |
Upload Date 13/9/2015 |
Zoom |
|
|
Turbosix - SyS_2015_9_13_20_46_45.jpg
Hertz stijl grille, word nog zwart gespoten. |
Upload Date 13/9/2015 |
Zoom |
|
|
|
|