|
Terug naar het overzicht van de showcases Showcase Opel Astra//Rainbow, Soundstream, Polk
|
OPCDriver - SyS_2010_2_20_17_22_42.jpg
pfont size="3"Dit is mijn Opel Astra OPC. Voordat ik aan deze installatie begon had ik een 5 kanaals versterker. Door gebrek aan afstel mogelijkheden en vooral ook de geluidskwaliteit heb ik besloten dat het tijd werdt voor iets nieuws./font /p |
Upload Date 20/2/2010 |
Zoom |
|
|
OPCDriver - SyS_2010_2_20_17_18_26.jpg
pfont size="3"Ik was op zoek naar 2 compacte 10 inch woofers, die maar een klein aantal liters nodig hebben en een minimale inbouwdiepte hadden. Het is uiteindelijk de font color="#ff0000"Polk MM1040 SVC/font geworden. /font/pBRaddressFEATURES:/addressBRaddress10" / 25cm wooferbr /BR350 Watt RMSbr /BRFrequentie bereik: 24 Hz - 200 Hzbr /BRImpedantie: 4 Ohmbr /BRGevoeligheid: 91dBbr /BRNew Polymer Woofer Conusbr /BRHigh-Temperature Copper Voice Coilbr /BRHeavy Duty Input Terminalsbr /BRAdvanced Carbon Compositebr /BRKlippel Optimezed Componentsbr /BRInbouwdiepte: 114mm/addressBRpfont size="3"Erg fraaie woofer zeker in combinatie met de grill, als je het mij vraagt./font/pBRp /p |
Upload Date 20/2/2010 |
Zoom |
|
|
OPCDriver - SyS_2010_2_27_20_26_14.jpg
pfont size="3"De keuze kwa composet is gevallen op de font color="#ff0000"Soundstream TRC-6 16 cm./font Deze composet heb ik zowel voor als achter ingebouwd./font/pBRaddressFEATURES:br /BRMassieve aluminum constructie Gusskorbbr /BRChrome geventileerde Polplattenbr /BRSpider-Conexbr /BRButyl Gummisickebr /BR1,5 "zijde-dome tweeter met neodymium magneetbr /BR18 dB crossover met de tweeterbr /BRHigh End 2-weg composetbr /BR150 watts RMS, SVC 4 ohms.br /BR38mm tweeter, 16 cm kick-midbass.br /BRInbouwdiepte: 62mm/addressBRpfont size="3"Opvallend aan de TRC 2-weg component systemen zijn de 38 mm breed-Silk dome tweeter. Deze oversized tweeter met neodymium-station kan zeer laag oppakken in het hoge en dus zorgen voor een evenwichtige vertegenwoordiging van de stemmen. De hoogte van de tweeter is op de bijgeleverde 18db crossover optimaal verstelbaar. Ik ben zeer te spreken over deze coposet, hij heeft mooie strakke en diepe tonen en een zeer gedetailleerd geluid./font/p |
Upload Date 27/2/2010 |
Zoom |
|
|
OPCDriver - SyS_2010_2_20_17_19_4.jpg
pfont size="3"Voor het aansturen van de 2 woofers heb ik gekozen voor de font color="#ff0000"Rainbow iPaul DM2000/font, een super versterker in zowel klank als design. (car&hifi beoordeling 1,3 Oberklasse)/font/pBRaddressMaximaal vermogen: 1 x 2000 Watt/addressBRaddressRMS vermogen @ 4 Ohm: 1 x 360 Watt/addressBRaddressRMS vermogen @ 2 Ohm: 1 x 730 Watt/addressBRaddressRMS vermogen @ 1 Ohm: 1 x 1000 Watt/addressBRaddressFrequentie bereik: 10 Hz - 250 Hz/addressBRaddressTHD+N: 0,2% @ 100 Hz/addressBRaddressS/N Ratio: >90dB/addressBRaddressDempingsfactor: >160/addressBRaddressIngangsgevoeligheid: 0,25V - 6V/addressBRaddressLow-Pass filter: 50 Hz - 250 Hz, 24dB / Oct/addressBRaddressSubsonic filter: 15 Hz - 50 Hz, 24dB / Oct/addressBRaddressBass Boost: 0 / 6 / 12dB/addressBRaddressPhase Shift: 0 - 180 graden/addressBRaddressAfmetingen: 415 x 250 x 60mm/addressBRpfont size="3"De woofers zijn zo aangesloten dat ze samen op 1,5 ohm zitten, de versterker heeft met deze weerstand een RMS vermogen van 850 Watt. Voldoende dus om strakke en diepe klanken uit de woofers te krijgen./font/p |
Upload Date 20/2/2010 |
Zoom |
|
|
OPCDriver - SyS_2010_2_20_17_18_41.jpg
pfont size="3"De soundstream Trc-6 composets worden aangestuurd door een font color="#ff0000"iPaul 4.300/font versterker, met een font color="#ff0000"Black Power Module/font als buffer. Deze versterker is zeker in combinatie met de BPM een echte SQ versterker, met een strak design. (car&hifi beoordeling 1,4 Oberklasse)/font/pBRaddressfont size="2"RMS vermogen @ 4 Ohm:  4x 149 Watt/font/addressBRaddressfont size="2"RMS vermogen @ 2 Ohm: 4 x 231 Watt/font/addressBRaddressfont size="2"RMS vermogen gebrugd @ 4 Ohm: 2 x 446 Watt/font/addressBRaddressfont size="2"Frequentie bereik: 10 Hz - 35 kHz/font/addressBRaddressfont size="2"S/N Ratio: >95dB/font/addressBRaddressfont size="2"T.H.D: 0,04%/font/addressBRaddressfont size="2"Dempingsfactor @ 4 Ohm: <200/font/addressBRaddressfont size="2"Ingangsgevoeligheid: 250mV - 6V/font/addressBRaddressfont size="2"High-Pass filter: 15 Hz - 500 Hz,  12dB / oct/font/addressBRaddressfont size="2"Low-Pass filter: 50 Hz - 5 kHz,  12dB / oct/font/addressBRaddressfont size="2"Band-Pass filter: 15 Hz - 5 kHz,  12dB / oct/font/addressBRaddressfont size="2"Subsonic filter: 15 Hz - 500 Hz ,  12dB / oct/font/addressBRaddressfont size="2"Bass Boost: 0dB / 6dB / 12dB/font/addressBRaddressfont size="2"Phaseregeling: 0 - 180 graden /font/addressBRaddressfont size="2"Short Circuit Protection/font/addressBRaddressfont size="2"Tri-Mode/font/addressBRaddressfont size="2"Remote Control/font/addressBRaddressfont size="2"Afmetingen: 415 x 250 x 60mm/font/addressBRaddress /addressBRaddressfont size="3"De Trc-6 compo''s hebben een weerstand van 4 ohm en een RMS vermogen van 150 Watt. De gain van de versterker staat maar voor 30% open. Zo is er genoeg vermogen en ze gaan nog steeds erg luid./font/address |
Upload Date 20/2/2010 |
Zoom |
|
|
OPCDriver - SyS_2010_2_20_18_7_17.jpg
pfont size="3"Ik heb er voor gekozen op eenfont color="#ff0000" iPaul Black Power Module 245.000 uF/font te instaleren, om zo het maximale vermogen uit de versterker te halen. Hij is niet goedkoop maar zijn geld zeker waard, je hoort echt een duidelijk verschil. Er is veel meer power precisie en diepgang./font/pBRaddressfont size="2"De module is opgebouwd uit 52 stuks 4700 uF condensators, om samen met een intelligent laad-en controle-circuit te zorgen voor een veilige exploitatie van de bijna 245.000 uF capaciteit. Wat onderscheidt de BPM 245.000 van een gewone buffer condensator, die ook beschikbaar zijn in 1 Farad, 2 Farad, 5 Farad of zelfs meer? Het verschil is het aansluitpunt van de iPaul BPM 245.000. Terwijl de klassieke buffer condensator is aangesloten op de power input van de versterker en dus op de 12 volt kant, de iPaul BPM wordt verbonden door een speciale connector aan de secundaire spanning kant van de schakelende voeding van iPaul 4.300 precies waar de energie nodig is voor het genereren van muziek met power. In tegenstelling tot de buffer condensatoren op de versterker power input, kan de iPaul BPM 245.000 zijn energie onmiddellijk geven aan de power transistors van de versterker. De energie van de buffer condensatoren moet eerst worden omgezet door de schakelende voeding naar de secundaire spanning kant. In de eerste plaats werkt dit niet zonder energie verliezen en ten tweede de transformator fungeert als een "rem", iedere spoel of transformator kan de energie alleen doorgeven met een zekere vertraging. Dus de iPaul BPM 245.000 slaat twee vliegen in een klap en is altijd twee stappen vooruit de buffer condensator./font/address |
Upload Date 20/2/2010 |
Zoom |
|
|
OPCDriver - SyS_2010_2_25_17_1_34.jpg
pfont size="3"De head-unit is een font color="#ff0000"JVC KD-BT1 EXAD/fontfont size="+0"./font/font/pBRaddressfont size="2"Highlightsbr /BRIngebouwde Bluetooth draadloze verbindingenbr /BRUitgangsvermogen: 4 x 50 W max.br /BRMOS FET eindversterkerbr /BRTI/Burr-Brown 24-bits DACbr /BR3-bands parametrische iEQbr /BRReady for iPod®br /BRDAB Full Control/fontbr /BRfont size="2"AAC /fontfont size="2"compatibelbr /BRMP3/WMA compatibel met ID3/WMA-tagsbr /BRUSB aansluiting (MP3/WMA/AAC/fontfont size="2"*/WAV/WMA-DRM)br /BRJ-BUS aansluitingbr /BRVergulde lijnuitgangen (2 paar)br /BRVergulde subwoofer uitgang met strongregelbaar niveau en frequentie/strongbr /BR3D Graphics Display met instelbare kleurbr /BRTel. mute met CD-Pause functiebr /BRGeschikt voor afstandsbediening op het stuur/font/addressBRpfont size="3"Ik heb voor deze radio gekozen, omdat de usb aansluiting op de achterkant zit, zo kan je netjes een HDD wegwerken in je dashboardkastje of waar dan ook. Zelf heb ik een HDD van 320 GB in mijn dashboardkastje liggen werkt erg fijn moet ik zeggen. Verder is de aparte subwoofer uitgang met niveau en frequentie regeling is ook erg makkelijk. De bleutooth functie is goed als headset te gebruiken./font/pBRaddress /addressBRp /pBRp /p |
Upload Date 25/2/2010 |
Zoom |
|
|
OPCDriver - SyS_2010_2_25_17_1_59.jpg
pfont size="3"Op deze foto kun je de knoppen zien van de stuurwielbediening, zowel links als recht onder op het stuur. Je kan de radio er harder of zachter mee zetten, een andere functie kiezen, naar de volgende map of het volgende nummer gaan./font/p |
Upload Date 25/2/2010 |
Zoom |
|
|
OPCDriver - SyS_2010_2_25_17_0_18.jpg
pfont size="3"Het dashboard met in het midden de JVC KD BT1 en onder in de remote control van iPaul DM2000. Bovin zit de orginele boardcomputer, het voordeel van de KD BT1 is dat je de kleur van het display zo in kunt stellen als je wilt. Hij is nu dus precies de zelfde kleur als het scherm van de boardcomputer./font/p |
Upload Date 25/2/2010 |
Zoom |
|
|
OPCDriver - SyS_2010_2_25_17_0_49.jpg
pfont size="3"Hier zie je close-up van de remote control, hiermee kan de gain en de phase van de versterker worden aangepast. Het kastje zit in de originele asbak weg gewerkt. Zo kan hij ieder moment uit het zicht geplaats worden. Het ledje wat in het kastje zit is ''s nachts erg fel en vrij irritant tijdens het rijden. Dus wanneer ik het niet nodig heb kan ik het mooi inklappen./font/p |
Upload Date 25/2/2010 |
Zoom |
|
|
OPCDriver - SyS_2010_2_25_16_59_35.jpg
pfont size="3"Zo ziet het er dus uit wanneer hij ingeklapt is./font/p |
Upload Date 25/2/2010 |
Zoom |
|
|
OPCDriver - SyS_2010_2_20_17_48_54.jpg
pfont size="3"Als voedingskabel heb ik een 35 MM2 kabel gebruikt met een ANL zekering, deze wordt later weer gesplitst in 2 x 20 MM2 ook weer apart gezekerd met ANL zekeringen./font/pBRpfont size="3"Hier zie je de voedingskabel met zekeringhouder netjes vast gemaakt en afgewerkt/font./p |
Upload Date 20/2/2010 |
Zoom |
|
|
OPCDriver - SyS_2010_2_20_17_21_50.jpg
pfont size="3"Door storingen met eerdere signaalkabels heb ik deze ook meteen vervangen door 3 voudig afgeschermde signaalkabels van een zeer hoge kwaliteit./font/pBRaddressMohawk MZN-5.0 Signaalkabelbr /BRRCA-kabel met een zeer hoge kwaliteit 3-voudige schild, textiel jas, volledig vergulde korte metalen pluggen,Lengte 5 Meter/address |
Upload Date 20/2/2010 |
Zoom |
|
|
OPCDriver - SyS_2010_2_20_17_34_33.jpg
pfont size="3"Op deze foto zie je de voedingskabel en de luidsprekerkabels voor de linker kant uit de orginele kabelgoot komen. De remote kabel ligt hier ook bij, ik heb voor een losse kabel gekozen om storingen te voorkomen. Om beschadiging te verkomen heb ik alles netjes met tairips vast gemaakt. De kabels lopen vrij onder de rugleuning van de achterbank zoals je kunt zien./font/p |
Upload Date 20/2/2010 |
Zoom |
|
|
OPCDriver - SyS_2010_2_20_17_35_25.jpg
pfont size="3"Het zelfde verhaal aan de andere kant, de luidsprekerkabels voor rechts en de signaalkabels. Dit ook weer netjes vast gezet met tairips./font/p |
Upload Date 20/2/2010 |
Zoom |
|
|
OPCDriver - SyS_2010_2_20_17_33_12.jpg
pfont size="3"Rechts onder op de afbeelding zie je de 35 MM2 kabel in het verdeelblokje komen. Hier wordt de kabel gesplitst in 1 x 20 MM2 em 1 x 35 MM2 en ieder apart gezekerd door middel van een ANL zekering. De 35 MM2 kabel loopt naar de soundstream 2 farad condensator en gaat dan ook over in een 20 MM2 kabel. De kabel zonder de condensator loopt naar de iPaul 4.300, de andere naar de iPaul DM2000. Voor de versterkers en de condensator zijn massakabels gebruikt die even dik zijn als de voedingskabels, deze komen bij elkaar op een centraal massapunt. Op dit punt is ook de massakabel van de head-unit bevestigd om storingen te voorkomen./font /p |
Upload Date 20/2/2010 |
Zoom |
|
|
OPCDriver - SyS_2010_2_20_17_52_9.jpg
pfont size="3"Zo als je op de vorige foto kon zien heb ik de crossovers van de composets achter in de auto geplaatst. Hier heb ik bewust voor gekozen, omdat ik nu ten alle tijden snel en makkelijk de instellingen van de crossovers kan veranderen. Het enige nadeel is dat je 1 speakerkabel extra naar voren moet trekken, t.o.v. bevestiging op het deurpaneel./font /p |
Upload Date 20/2/2010 |
Zoom |
|
|
OPCDriver - SyS_2010_2_20_17_54_9.jpg
pfont size="3"Hier zie je de 38 mm breed-Silk dome tweeter van de TRC-6 composet. De grote van de tweeter kan een nadeel zijn met inbouwen in je auto, dit was het bij mij echter niet./font/p |
Upload Date 20/2/2010 |
Zoom |
|
|
OPCDriver - SyS_2010_2_27_20_45_59.jpg
pfont size="3"HIier de 16 cm kick-midbass van de TRC-6 composet. De speaker voelt erg solide aan en de afwerking is van hoge kwaliteit. Zoals je kan zien zit er een flinke magneet aan. Ze gaan dan ook erg diep en luid./font/p |
Upload Date 27/2/2010 |
Zoom |
|
|
OPCDriver - SyS_2010_2_20_17_28_36.jpg
pfont size="3"Voor het bevestigen van de kickbass speakers heb ik een MDF ring gemaakt. Zo doende kan ik alle bevestigings punten van de speaker gebruiken om er voor te zorgen dat ze goed vast zitten. De ring heb ik vast gezet op de orginele schroefgaten./font/p |
Upload Date 20/2/2010 |
Zoom |
|
|
OPCDriver - SyS_2010_2_20_17_58_44.jpg
pfont size="3"Hier is de speaker bevestigd op de MDF ring, de speaker zit iets dichter op het deurpaneel als de orginele. Maar hij raakt het paneel niet./font/p |
Upload Date 20/2/2010 |
Zoom |
|
|
OPCDriver - SyS_2010_2_20_17_46_2.jpg
pfont size="3"Hier zie je kickbass speakers in de portieren. Het was allemaal passen en meten maar uiteindelijk pasten ze toch goed. Ook hier is een MDF ring tussen gezet, hier was het echter noodzakelijk om er een te plaatsen anders raakte de speaker de raam./font/p |
Upload Date 20/2/2010 |
Zoom |
|
|
OPCDriver - SyS_2010_2_20_17_45_40.jpg
pfont size="3"Hier kan je goed zien hoe de grote 38mm tweeter maar net in de deurstijl past. Om dit passend te krijgen heb ik de orginele tweeters achter het kapje verwijderd. Hierna heb ik een gat in het kapje geveild totdat de rand van de tweeters precies hier over heen viel. De tweeters zijn nu netjes verzonken in het kapje./font/p |
Upload Date 20/2/2010 |
Zoom |
|
|
OPCDriver - SyS_2010_2_20_17_56_27.jpg
pfont size="3"Aan de achterzijde van de auto heb ik gekozen voor een andere bevestiging. Hier heb ik voor gekozen, omdat ik ze anders niet goed uit gericht kreeg. Nu zitten de tweeters in een soort scheef bolletje en zijn door middel van twee schroeven vast gezet op de plastic kap, deze zijn verder niet zichtbaar. Zo krijg je een mooie strakke afwerking./font /p |
Upload Date 20/2/2010 |
Zoom |
|
|
OPCDriver - SyS_2010_2_20_17_23_8.jpg
pfont size="3"De subwooferkist, ik heb gekozen voor 2 aparte klankkasten. De kisten zitten aan de onderkant wel door middel van 1 plaat vast aan elkaar, voor wat extra stevigheid te krijgen. De plaat die in het midden is bevestigd dient om de Black Power Module op te bevestigen. De kisten tellen 17 liter bruto inhoud, door middel van noppenschuim aan de binnen kant van de kist te plaatsen heb ik 10% extra volume verkregen. Zo komen ze uit op de aanbevolen 18,7 liter./font/p |
Upload Date 20/2/2010 |
Zoom |
|
|
OPCDriver - SyS_2010_2_20_17_23_56.jpg
pfont size="3"Hier zie je de achterkant van de kist, zoals je kan zien zijn alle randjes netjes afgekit. Tussen de platen zit ook een randje kit, om zo extra stevigheid te krijgen. En om de kist ook echt gesloten te houden. De kist is gemaakt van 18 MM MDF./font/p |
Upload Date 20/2/2010 |
Zoom |
|
|
OPCDriver - SyS_2010_2_20_17_24_31.jpg
pfont size="3"De woofer met grill is zo''n 4cm hoog, wanneer ik deze zo op de kist monteer, dan zou dat niet in proportie zijn met de rest van de inbouw. Om de woofer netjes te laten verzinken in de kist heb ik ringen gemaakt waarop ik de woofer met gril kan monteren./font/p |
Upload Date 20/2/2010 |
Zoom |
|
|
OPCDriver - SyS_2010_2_20_17_26_13.jpg
pfont size="3"Hier zitten de ringen netjes op hun plaats. Ze zijn dus direct op de voorste plaat gemonteerd door middel van schroeven en kit. Om ze goed vast te zetten heb ik voor lange schroeven gekozen die er aan de voorkant weer uit kwamen. Deze heb ik hierna weer weg geslepen. Zo krijg je weer een strakke voorkant./font/p |
Upload Date 20/2/2010 |
Zoom |
|
|
OPCDriver - SyS_2010_2_20_17_26_28.jpg
pfont size="3"De woofers en de grilletje''s zijn ondertussen in de kist gemonteerd. Zoals je kan zien komen ze nu nog vrij ver naar voren, dit wordt weer een stuk minder als de uiteindelijke afdekplaat ervoor zit. Op deze foto zijn ook goed de weg geslepen schroeven rond de woofers te zien/font/p |
Upload Date 20/2/2010 |
Zoom |
|
|
OPCDriver - SyS_2010_2_20_17_26_47.jpg
pfont size="3"De achterkant is ondertussen ook dicht gemaakt, nadat ik de signaalkabels van de woofers heb afgekit. Zo kan ook hier geen lucht ontsnappen. Op het middenstuk zijn aan de achterkant de crossovers van de TRC-6 compo''s gemonteerd en later ook de 2 farad condensator./font/p |
Upload Date 20/2/2010 |
Zoom |
|
|
OPCDriver - SyS_2010_2_20_17_30_39.jpg
pfont size="3"De kist staat inmiddels in de auto en de versterkers zijn aangesloten. Alleen de Black Power Module moet hier nog geinstaleerd worden. Dit gaat door middel van een stekker die je op de iPaul 4.300 aansluit. Je ziet de stekker rechts van het midden, met de blauwe, rode en zwarte kabel erin. Hij heeft dus geen aparte voedingskabel nodig./font/p |
Upload Date 20/2/2010 |
Zoom |
|
|
OPCDriver - SyS_2010_2_20_17_30_4.jpg
pfont size="3"De Black Power Module is inmiddels aangesloten en gemonteerd op de plaat tussen de woofers. Alles is nu geinstalleerd en kan op elkaar afgesteld worden, hierna kunnen de afdekplaatjes weer op de versterkers. Je kan nu goed zien hoe de uiteindelijke opstelling wordt. Links de iPaul DM2000 en rechts de iPaul 4.300/font/p |
Upload Date 20/2/2010 |
Zoom |
|
|
OPCDriver - SyS_2010_2_20_17_30_23.jpg
pfont size="3"Het begin van de afwerking is gemaakt zoals je kan zien. De plaat is gemaakt van 12 MM MDF Even passen zonder de Black Power Module, deze kan ik als het nodig is nog een tikje naar links of rechts zetten./font/p |
Upload Date 20/2/2010 |
Zoom |
|
|
OPCDriver - SyS_2010_2_20_17_32_32.jpg
pfont size="3"Alles sluit nu goed aan en er zijn geen kieren te zien. Alleen nog even een bovenplaatje maken en aan elkaar bevestigen. Om zo een mooie strakke afwerking te krijgen./font/p |
Upload Date 20/2/2010 |
Zoom |
|
|
OPCDriver - SyS_2010_2_20_17_29_34.jpg
pfont size="3"De plaat die rondom de versterkers komt is ook klaar. Ik heb deze uit 5 losse delen gemaakt en deze later samengevoegd. Zo kon ik hem overal netjes laten aansluiten. De kiertjes die je ziet langs de versterkers worden opgevuld door schuim wat op de plaat komt./font /p |
Upload Date 20/2/2010 |
Zoom |
|
|
OPCDriver - SyS_2010_2_20_17_33_40.jpg
pfont size="3"De afdekplaat is inmiddels ingepakt met 5 MM schuim. Dit wordt weer bedekt met skaileer./font/p |
Upload Date 20/2/2010 |
Zoom |
|
|
OPCDriver - SyS_2010_2_20_17_33_57.jpg
pfont size="3"En zo ziet het er dus uit als het leer er overheen getrokken is. Het leer is aan de achterkant met nietjes vastgezet./font/p |
Upload Date 20/2/2010 |
Zoom |
|
|
OPCDriver - SyS_2010_2_20_17_20_18.jpg
pfont size="3"Hier kan je goed zien dat alles netjes aansluit. De plaat zit als het ware vast geklemt, ik heb dus niet vast hoeven schroeven of zo./font/p |
Upload Date 20/2/2010 |
Zoom |
|
|
OPCDriver - SyS_2010_2_20_17_19_40.jpg
pfont size="3"Ook bij de versterkers sluit alles mooi aan./font/p |
Upload Date 20/2/2010 |
Zoom |
|
|
OPCDriver - SyS_2010_2_20_17_19_20.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 20/2/2010 |
Zoom |
|
|
OPCDriver - SyS_2010_2_20_17_36_35.jpg
pfont size="3"En zo ziet het er van boven af uit./font/p |
Upload Date 20/2/2010 |
Zoom |
|
|
OPCDriver - SyS_2010_2_20_17_42_16.jpg
pfont size="3"De Rainbow iPaul versterkers zijn uitgerust met blauwe ledjes achter de logo''s. Het ledje in de BPM wordt sterker/zwakker naar mate de lading van de condensatoren varieerd./font/p |
Upload Date 20/2/2010 |
Zoom |
|
|
OPCDriver - SyS_2010_2_20_17_40_48.jpg
pfont size="3"Op deze foto kan je de blauwe ledjes ook goed zien./font/p |
Upload Date 20/2/2010 |
Zoom |
|
|
OPCDriver - SyS_2010_2_20_17_49_44.jpg
pfont size="3"Ook nog een foto van een afstandje gemaakt./font/p |
Upload Date 20/2/2010 |
Zoom |
|
|
OPCDriver - SyS_2010_2_20_17_17_30.jpg
pfont size="3"Over een tijdje wil ik misschien mijn deuren gaan dempen. Wanneer ik hier aan begin volgen er nieuwe foto''s./font/p |
Upload Date 20/2/2010 |
Zoom |
|
|
|
|