|
Terug naar het overzicht van de showcases Showcase SQ installatie in zeldzame Mazda 323F
|
CoolDragon - img_0757b.jpg
de dynaudio tweeter was ZO diep (3 cm) dat ik hem nergens anders kwijtkon dan OP de spiegeldriehoek. mbv power tape een skelet gemaakt en daarna met een dikke laag polyester de definitieve richting en hoogte vastgezet |
Upload Date 20/5/2003 |
Zoom |
|
|
CoolDragon - img_0759b.jpg
de tweeter met een dremel en schuurpapier afwerken. hier nog voor het schuurpapier en in de grondverf, om het niet zo op te laten vallen. de tweeter richt een beetje omhoog en richting de voorruit voor een hele mooie frontstaging. het geluid komt nu echt uit de hele voorruit en dashboard met de stemmen mooi vanaf het midden, alsof de zanger op de motorkap staat. met je ogen dicht is nu niet meer te zeggen dat het geluid vanaf de spiegeldriehoeken komt |
Upload Date 20/5/2003 |
Zoom |
|
|
CoolDragon - audiosetup.jpg
De setup van de huidige componenten. De Clarion headunit en wisselaar zullen binnenkort worden vervangen door een high end Nakamichi MB-100.Ook de versterker zal door iets anders vervangen gaan worden....als jullie deze setip zien...zijn er dan nog suggestoes voor bepaalde merken/modellen??______This is the setup that''s playing now. The Clarion headunit and CD changer will soon be replaced by a Nakamichi MB-100 in-dash high end cd changer. The amps will also be replaced by something else. If you see this setup, do you have any suggestions towards what brandand model amp i should use?? |
Upload Date 25/7/2002 |
Zoom |
|
|
CoolDragon - cooldragon8.jpg
4,5 cm Eibach verlaagd(ivm standaard 323F 7cm), 17 inch dark chrome velgen, V6 motor met nu 172 pk.Smoked taillights. Portieren en kofferbak volledig gedempt mbv Bitumen, Dynamat en Dietz Noise-EX. Zwaar clifford alarmsysteem eropBR______Eibach lowered (compared to 1.5 and 1.8 astinas) 3 inch, 17"fondmetal dark chrome alloys. V6 engine with now 172 hp.Smoked taillights. Doors and trunk fully damped with bitumen, Dynamat and Dietz noise-ex damping materials. Heavy guarded by Clifford |
Upload Date 19/7/2002 |
Zoom |
|
|
CoolDragon - cooldragon6.jpg
Agressief front met Postert EVO bumperlip spoiler + 4 cm verlaagd mbv Eibach Pro-kit |
Upload Date 19/7/2002 |
Zoom |
|
|
CoolDragon - kofferbak7.jpg
Het plexiglas moet er ongeveer zo op komen. Phase-Linear embleem moet erin worden gefreesd(dient ook als luchtgaten v/d woofer) en een cirkelvormige neonbuis tussen de wooferkist en plexiglas. Het plexiglas wordt gedeeltelijk onder de bekleding weggewerkt en vloeiend overlopend gemaakt vanaf het MDF v/d dubbele bodem en krijgt een wat donkerdere tint. De volgende stap is het opnieuw plaatsen van de condensator en opnieuw bekleden van de achterbank en de zijpanelen, met daarin enkele halogeen spots verwerkt |
Upload Date 17/8/2002 |
Zoom |
|
|
CoolDragon - kofferbak6.jpg
beklede dubbele bodem in de kofferbak geplaatst. De Brax 1,0 Condensator is voorlopig niet meer zichtbaar. ______The completely carpetted bottom is fitted. You can still see some color difference on these pics, but that has already been solved. As you can see it is not finished yet. Have to carpet or leather the rest of the trunk, reposition(and eventually replace) the amp and power-cap(which is not visible any more here, it''s under the amp) Neon lighting between the two layers around the subwoofer, and plexiglass over subwoofer with Phase Linear Logo.. |
Upload Date 17/8/2002 |
Zoom |
|
|
CoolDragon - kofferbak5.jpg
De dubbele bodem bekleed, met een RockFord Fosgate logo erin verwerkt, als een soort legpuzzel(dus niet zomaar erop geplakt!) Het kleur verschil in de bekleding is inmiddels weggewerkt door de haren van de stof naar een kant te wrijven. |
Upload Date 17/8/2002 |
Zoom |
|
|
CoolDragon - kofferbak4.jpg
M.b.v vulmateriaal en extra MDF zijn de kleinste spleten aan de linkerkant(de rest rest van de randen pasten wel precies) nu precies passende gemaakt. De bodem is nu klaar om bekleed te worden |
Upload Date 17/8/2002 |
Zoom |
|
|
CoolDragon - kofferbak3.jpg
Passen van de dubbele bodem over de wooferkist heen. Er is nog voldoende bagage ruimte over(wat ook de opzet was) om bv in de breedte nog een volledige golftas en enkele grote koffers mee te kunnen nemen_______Fitting the double layer bottom of the trunk/custom made woofer enclosure. There is still enough space to put in a full size golfbag or a few suitcases in the trunk, which was the idea behind the design. Not too flashy and loud, just SQ, keeping the spare tyre and still enough space. |
Upload Date 17/8/2002 |
Zoom |
|
|
CoolDragon - kofferbak2.jpg
De platte(buitenafmeting 10 cm hoogte) gesloten kist van 27 liter. Zoals te zien is, is de kist bovenop het reservewiel, op de bestaande kofferbakbodem geplaatst, zodat het wiel niet verwijderd hoefde te worden. |
Upload Date 17/8/2002 |
Zoom |
|
|
CoolDragon - kofferbak1.jpg
de dubbele bodem gezaagd in de voorlopige vorm. De bedoeling is om de dubbele bodem over een platte gesloten wooferkist over de bestaande kofferbak bodem(reservewiel met daaroverheen een bekleding)heen te plaatsen |
Upload Date 17/8/2002 |
Zoom |
|
|
|
|