|
Terug naar het overzicht van de showcases Showcase Nieuwe MTX install
|
handbalroels - SyS_2011_1_12_21_13_28.jpg
dit is mijn opel vectra x16xelBRhij is in juni 2010 opnieuw gespoten in OPC oranje en mettalic zwartBRIk ben sinds 3 jaar eigenaar van deze auto.BRhet was de bedoeling hem standaard te laten.BRMaar ja bloed kruipt waar het niet heen kan |
Upload Date 12/1/2011 |
Zoom |
|
|
handbalroels - SyS_2011_1_12_21_13_9.jpg
nogmaals |
Upload Date 12/1/2011 |
Zoom |
|
|
handbalroels - SyS_2011_1_12_21_7_20.jpg
deze 2 kleine jongen van mtx de th4000d dienen de mtx t9512-04''s aan te gaan sturen.BRSamen zijn ze goed voor 8000W rms op 2 ohm (gekoppeld |
Upload Date 12/1/2011 |
Zoom |
|
|
handbalroels - SyS_2011_1_12_21_7_29.jpg
de x-ion 165.4 van Audio-system gaat de composet en kickbass ansturen.BRHet gaat hierbij om de mtx txc6.1 en 6.0 |
Upload Date 12/1/2011 |
Zoom |
|
|
handbalroels - SyS_2011_1_12_21_7_40.jpg
in deze twee kisten zullen de t9512''s in reverse gaan spelen |
Upload Date 12/1/2011 |
Zoom |
|
|
handbalroels - SyS_2011_1_12_21_6_38.jpg
hier is de gehel auto kaalgestipt ter voorbereiding op wat komen gaat |
Upload Date 12/1/2011 |
Zoom |
|
|
handbalroels - SyS_2011_1_12_21_6_48.jpg
om het werk gemakkelijker te maken, heb ik de achterbank ook geheel verwijderd |
Upload Date 12/1/2011 |
Zoom |
|
|
handbalroels - SyS_2011_1_12_21_6_59.jpg
hier kan je al gedeeltelijk zien waarom alles uit de auto is gehaald. tevens kan je links de exide 900dc zien. deze gaat naar het vooronder verplaatst worden en komen 2 northstart ft90nsb''s voor in de plaats |
Upload Date 12/1/2011 |
Zoom |
|
|
handbalroels - SyS_2011_1_12_21_7_10.jpg
hier zie je de voedingskabel van 50 mm kwadraat liggen. deze komt uiteindelijk over het vibraflex te liggen in ene rechte lijn en netjes in de snakeskin |
Upload Date 12/1/2011 |
Zoom |
|
|
handbalroels - SyS_2011_1_12_14_56_26.jpg
hier is de kofferbak bekleed met vibraflex.BRzoals je ziet zijn de wielkasten ook bekleed |
Upload Date 12/1/2011 |
Zoom |
|
|
handbalroels - SyS_2011_1_12_14_56_18.jpg
ik heb tevens de tunnelbak ook mee gepakt, om trillingen van de aandrijflijn te verminderen |
Upload Date 12/1/2011 |
Zoom |
|
|
handbalroels - SyS_2011_1_12_14_55_43.jpg
hier is de kant van de passagier bekleed |
Upload Date 12/1/2011 |
Zoom |
|
|
handbalroels - SyS_2011_1_12_14_56_35.jpg
ik heb tevens de draagconstructie die onder de hoedenplank zit voorzien van vibraflex. zodat de bass niet door de hoedenplank kan gaan dwarrelen |
Upload Date 12/1/2011 |
Zoom |
|
|
handbalroels - SyS_2011_1_12_14_56_42.jpg
en hierbij een totaalplaatje van hoe de auto er van achter na voor er nu bij staat. zoals je ziet is ie erg leeg |
Upload Date 12/1/2011 |
Zoom |
|
|
handbalroels - SyS_2011_1_21_16_58_14.jpg
de woofers in hun nieuwe kist.BRdit is nog niet definitief. want er moeten nog wat dingen veranderen. maar wou even kijken hoe alles past |
Upload Date 21/1/2011 |
Zoom |
|
|
handbalroels - SyS_2011_1_21_16_58_32.jpg
woofers vanuit binnen gezien |
Upload Date 21/1/2011 |
Zoom |
|
|
handbalroels - SyS_2011_1_21_16_58_42.jpg
en de poorten van de kist.BRDe kist is 68,4 liter en opgebouwd uit 18mm mdf, waarvan de bovenkant dubbel uitgevoerd |
Upload Date 21/1/2011 |
Zoom |
|
|
handbalroels - SyS_2011_1_29_16_44_42.jpg
de exide accu. alle kabels netjes in ribbelslang verwerkt. volgens de regels van tante emma.BRDe 50 mm kwadraat ligt hie rnog los, omdat hij achter nog niet ana is gesloten.BRWas wel een ramp om de accu te plaatsen, want alle kabels moesten verlengd worden |
Upload Date 29/1/2011 |
Zoom |
|
|
handbalroels - SyS_2011_1_29_16_45_1.jpg
en hier de doorvoer van de 50 mm kwadraat naar de binnenzijde van de auto |
Upload Date 29/1/2011 |
Zoom |
|
|
|
|