Onze nieuwe aanwinst
Helaas geen omschrijving!
Dempingsmatten aanbrengen
het resultaat
de voedingskabel in snakeskin met aan de uiteinden voorzien van een krimpkous.
op de delen die blootgesteld kunnen worden aan meer hitte e.d. heb ik een extra ribslang aangebracht.
de voedingskabel licht naast de originele kabelboom in de originele kabelgeleiders.
een kabelboom voor de composet en een voeding voor de headunit. De kabels zitten in snakeskin.
alle splitsingen zijn voorzien van krinpkousen
de deuren aan het strippen
de bitumen aanbrengen (4mm)
en nu de binnenkant bekleden
de speakerkabels komen via rubbers binnen en heb messing ringen aangebracht
de doorvoerrubbers van de deuren
ook de speakerkabels en de kabels van de headunit lopen via de originele kabelhouders.
hier zie je een stukje van de kabelboom, de optische kabel en aansluitingen van de headunit achterin.
de bekabeling is achterin aangekomen (links de voeding en rechts de speakerkabels en de headunitkabels
de gelaccu
toch nog even de kofferklep dempen
elke speaker heeft een eigen kleur
alle uiteinden van de bekabeling zijn eerst gesoldeerd met zilvertin.
de voedingskabel van de originele accu met zekering binnen 40 cm.
de voedingskabel aangesloten aan de originele accu.
vanuit de andere kant bekeken. nu nog een voedingskabel voor de externe voeding en een aardekabel maken.
voor de aansluiting van de voeding heb ik een beugel moeten maken.
in de grondlak
en afspuiten
ook voor de zekeringhouder voor de voedingaansluiting moest ik een beugeltje maken.
een 50mm2 aarde om dezelfde dikte te hebben als de spanningskabel en een 25mm2 voor de voeding.
een spanningskabel voor de voedingaansluiting (25mm2) met zekeringhouder binnen 40 cm (dezelfde lengte als de andere voedingskabel).
het beugeltje gemonteerd.
de aardekabel is aangesloten.
de zekeringhouder zit nu op de beugel gemonteerd.
Zo past de IVA-D310RB er niet in..... aanpassen dus
van vier stukjes foam een nieuwe omhuizing gemaakt/PPMet veel dank aan Dennis Snijders!!!!!
het nieuwe frame
het stukje originele dashbord.
zo komt het fram in het dashbord
volzetten met een soort pur (twee-componenten)
en bijvijlen/schuren
plamuur opzetten
en schuren
na geschuurd te hebben en afgespoten te hebben is dit het resultaat.
het randje van de headunit is ook meegespoten in de kleur van het dashbord.
in de auto gemonteerd
vanuit de andere kant bekeken
de speakers gemonteerd. de verbindingen zijn gesoldeerd met zilversoldeer.
daarna afgeplakt met linnentape
hier zie je kleurcoderingen terug vaan de tru-versterker.
de bekabeling zit onder bitumen
de kabel voor het scherm komt via de vloerbedekking binnen onder de middencolsole.
hier is het scherm.
De tweeters worden aangesloten met puur zilver
de hoedenplank is nu nog kaal
om de versterker netjes recht te monteren en de kabel van de achterbank niet klem te zetten heb ik er een busje tussen moeten plaatsen.
de gaten uitgetekend op de hoedenplank.
het staal voorzien van een laagje bitumen...
de navigatiecomputer opgehangen
de GPS-unit van de navigatie.
de tweeters netjes vastgesoldeerd en voorzien van linnentape zodat je niet bij de polen kunt.
de onderkant van de hoedenplank ook voorzien van bitumen en de speakerkabel ligt hier ook mee vast.
de tweeters zitten op hun plaats en de ringen voor de mids zijn ook al geplaatst.