|
Terug naar het overzicht van de showcases Showcase GroundzeroSwift(word aan gewerkt)
|
thedanny - SyS_2006_3_6_20_18_17.jpg
Zo hierbij mijn case nadruk van me install zal liggen op sql gebied maar de nodige spl kan niet achterblijven.BRDe auto is een swift sedan uit 1993 en heeft voor mij niet meer waarde dan dat ie me brengt waar ik wezen moet auto''s interesseren me weinig, ze hebben eigenlijk gewoon 2 wielen teveel ;) vandaar dat ik ook motor rijd een gsxr 750 uit 2003 (zoals je ziet toch wel een beetje merken trouw :p )BRMaar als er 1 ding is wat ik wel leuk vind aan auto''s is een leuk gevulde audio install, na al een paar keer een poging gedaan te hebben met sony spul besloten het nu eens ''''serieus'''' aan te pakken...BRDus word nu alles GROUND ZERO...BRHier op de foto is te zien dat de koffer bijna al volledig is voorzien van dempingsmatten (vibraflex). |
Upload Date 6/3/2006 |
Zoom |
|
|
thedanny - SyS_2006_3_6_20_19_15.jpg
Alles netjes gedempt scheelt ook qua geluid van de wielkasten!!!BRDe 2250 is net te zien maar nog met de oude bekabeling lag nu ''''maar'''' 25mm2 in en dat was net te weinig omdat er een extra yellowtop geplaatst zal worden achterin, dus word vervangen voor 50mm2 en gelijk netjes in ribbelbuis gestopt... |
Upload Date 6/3/2006 |
Zoom |
|
|
thedanny - SyS_2006_3_6_20_19_54.jpg
Hier krijg je al wat meer beeld de verhoogde bodem zodat ik alles makkelijker kan wegwerken de accubak is tijdelijk omdat deze van metaal(en dicht ivm emma) gaat worden en een klein stukje verzonken gaat worden in de bodem.... |
Upload Date 6/3/2006 |
Zoom |
|
|
thedanny - SyS_2006_3_6_20_20_32.jpg
Zo hier de ene helft van de bodem na het uitzagen bleek ie niet te passen uit 1 geheel dus moest ik em alsnog doormidden halen anders kreeg ik em met geen mogelijkheid in me kofferbak... |
Upload Date 6/3/2006 |
Zoom |
|
|
thedanny - SyS_2006_3_6_20_45_29.jpg
mooi vlakke basis om op te werken... |
Upload Date 6/3/2006 |
Zoom |
|
|
thedanny - SyS_2006_3_13_16_24_4.jpg
Zijpanelen voorde amp''s en de bodem zijn zover af was nog een heel gedoe aangezien ik minimaal 5,5 cm nodig had tussen zijplaat en scharnier van me kofferdeksel... |
Upload Date 13/3/2006 |
Zoom |
|
|
thedanny - SyS_2006_3_13_16_23_15.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 13/3/2006 |
Zoom |
|
|
thedanny - SyS_2006_3_13_16_21_46.jpg
Zo de 50mm2 netjes in ribbelbuis naar voren trekken... |
Upload Date 13/3/2006 |
Zoom |
|
|
thedanny - SyS_2006_3_13_16_22_33.jpg
Hier weer de 50mm2 + nog een ribbelslang die gebruikt gaat worden voor de remote en de voeding van de hu |
Upload Date 13/3/2006 |
Zoom |
|
|
thedanny - SyS_2006_3_13_16_24_45.jpg
Hier zijn alle kabels aangekomen bij de plek waar alle verdeel en zekeringenblokken + de accu komen... |
Upload Date 13/3/2006 |
Zoom |
|
|
thedanny - SyS_2006_3_13_16_25_27.jpg
Kabels achter de panelen waar de amp''s aan hangen |
Upload Date 13/3/2006 |
Zoom |
|
|
thedanny - SyS_2006_3_13_16_26_27.jpg
Zo zie je gelijk dat het gat in het paneel 2 functies heeft 1 makkelijker om de kabel vast te zetten op het paneel!BR2 zodat de amp ook nog warmte kwijt kan aan de achterkant... |
Upload Date 13/3/2006 |
Zoom |
|
|
thedanny - SyS_2006_3_13_16_27_7.jpg
Zo even alles tijdelijk aangesloten MOEST het gewoon horen, bovendien kon nog niet alles definitief aansluiten omdat de kabels nog in snakeskin moet worden gedaan en deze had ik nog niet en de reducingadaptors er nog niet waren en me ribbelslang op was... |
Upload Date 13/3/2006 |
Zoom |
|
|
thedanny - SyS_2006_3_13_16_27_35.jpg
De 2350 in beeld |
Upload Date 13/3/2006 |
Zoom |
|
|
thedanny - SyS_2006_3_13_16_28_18.jpg
Hier de 2250 in beeld |
Upload Date 13/3/2006 |
Zoom |
|
|
thedanny - SyS_2006_3_6_20_21_19.jpg
Kabels zijn eindelijk binnen van accuaccuverdeel/zekeringblok 50mm2 en vanaf de verdeelblokken verder met 25mm2... |
Upload Date 6/3/2006 |
Zoom |
|
|
thedanny - SyS_2006_3_6_20_27_21.jpg
Hier is te zien dat de deuren ook volledig zijn gedempt alleen zijn de deurpanelen mislukt (in mijn ogen dan) en als ik het niet mooi vind moet het overnieuw, tevens worden de gaten dan anders dus moet de onderste helft bitumen eraf en de gaten dmv platen dichtgelast worden... |
Upload Date 6/3/2006 |
Zoom |
|
|
thedanny - SyS_2006_3_6_20_28_23.jpg
Met deze temperaturen is het moeilijk werken met bitumen het word simpelweg keihard waardoor het makkelijk afbreekt vandaar op een graadje of 50 in de oven en dan maar elke keer naar binnenlopen om een stukje te halen en dan in de auto verder bewerken met de verfstripper... |
Upload Date 6/3/2006 |
Zoom |
|
|
|
|