|
Terug naar het overzicht van de showcases Showcase Sound Quality in een Bussie
|
martinkruit - SyS_2006_1_22_10_11_54.jpg
Zo zag de binnenkant er ongeveer uit,BRlet op hoe het gaat worden. |
Upload Date 22/1/2006 |
Zoom |
|
|
martinkruit - SyS_2006_1_22_10_12_6.jpg
Armzalige bedoening voor de passagiers,BRwacht maar af. |
Upload Date 22/1/2006 |
Zoom |
|
|
martinkruit - SyS_2006_1_24_8_32_51.jpg
Hier begonnen met het strippen v/d auto.BRDubbele cabine verwijderd en bekleding verwijderd. |
Upload Date 24/1/2006 |
Zoom |
|
|
martinkruit - SyS_2006_1_24_8_34_2.jpg
Hier komen de versterkers, maar eerst dempen. |
Upload Date 24/1/2006 |
Zoom |
|
|
martinkruit - SyS_2006_1_24_8_35_51.jpg
''t zelfde maar andere kant. |
Upload Date 24/1/2006 |
Zoom |
|
|
martinkruit - SyS_2006_1_24_8_37_12.jpg
Er ligt al een berg draden, die moeten nog beschermd worden.BRDat wordt TAPEN. |
Upload Date 24/1/2006 |
Zoom |
|
|
martinkruit - SyS_2006_1_24_8_44_16.jpg
en TAPEN. |
Upload Date 24/1/2006 |
Zoom |
|
|
martinkruit - SyS_2006_1_24_8_49_5.jpg
en TAPEN.BRGelukkig ruimte zat om de bekabeling netjes weg te werken. |
Upload Date 24/1/2006 |
Zoom |
|
|
martinkruit - SyS_2006_1_24_8_51_20.jpg
Nu eens geen TAPE maar bekabeling gelijmd (op TAPE dat wel).BRLigt er netjes bij al zeg ik het zelf. |
Upload Date 24/1/2006 |
Zoom |
|
|
martinkruit - SyS_2006_1_24_8_52_30.jpg
Bekabeling ligt vast, nu nog even TAPEN. |
Upload Date 24/1/2006 |
Zoom |
|
|
martinkruit - SyS_2006_1_24_15_10_26.jpg
Twee hobbies van mij: TAPEN en Freddie |
Upload Date 24/1/2006 |
Zoom |
|
|
martinkruit - SyS_2006_1_24_15_11_12.jpg
Gelukkig helpt Freddie mij dit ellendig werk: TAPEN te doorstaan.BRHier bezig met de kabels voor de HU. |
Upload Date 24/1/2006 |
Zoom |
|
|
martinkruit - SyS_2006_1_24_15_13_10.jpg
Bier is op TAPE nog niet.BRDus we gaan nog even "TAPEN" |
Upload Date 24/1/2006 |
Zoom |
|
|
martinkruit - SyS_2006_1_24_15_13_34.jpg
Wat ik eerder al zei,BRIn mun bussie gelukkig genoeg ruimte om de geTAPEde kabels zonder problemen weg te werken.BRDe RCA kabels allemaal via het plafond ver weg van de voedings kabels. |
Upload Date 24/1/2006 |
Zoom |
|
|
martinkruit - SyS_2006_1_24_15_42_11.jpg
PG echt goud (Yeh right) mun ega is jaloers, aansluit materiaal.BRGelukkig hoef ik even niet zo veel te TAPEN. |
Upload Date 24/1/2006 |
Zoom |
|
|
martinkruit - SyS_2006_1_24_15_42_29.jpg
Monteren van de zekering (80 Amp.) |
Upload Date 24/1/2006 |
Zoom |
|
|
martinkruit - SyS_2006_1_24_15_44_4.jpg
Zo ziet het er gemonteerd uit |
Upload Date 24/1/2006 |
Zoom |
|
|
martinkruit - SyS_2006_1_24_15_45_2.jpg
De (PG 80 amp.) helemaal klaar. |
Upload Date 24/1/2006 |
Zoom |
|
|
martinkruit - SyS_2006_1_24_16_7_12.jpg
Dit komt in het dashboard.BRHuiskamer luidsprekers: Mid Vifa M110 in een eigen behuizing en Hoog Vifa 25mm. Silk dome.BRAlles 8 ohm luidsprekers. |
Upload Date 24/1/2006 |
Zoom |
|
|
martinkruit - SyS_2006_1_24_16_8_39.jpg
Even passen. |
Upload Date 24/1/2006 |
Zoom |
|
|
martinkruit - SyS_2006_1_24_16_9_5.jpg
Hier ligt het op z''n plaats.BRNu nog monteren en de draden TAPEN. |
Upload Date 24/1/2006 |
Zoom |
|
|
martinkruit - SyS_2006_2_2_17_27_32.jpg
Deurpanelen zijn eruit, nu eens kijken wat we er van kunnen maken |
Upload Date 2/2/2006 |
Zoom |
|
|
martinkruit - SyS_2006_2_2_17_28_57.jpg
Passen waar de speakers komen./PPWat lijkt zon woofertje klein op zo''n immens deurpaneel. |
Upload Date 2/2/2006 |
Zoom |
|
|
martinkruit - SyS_2006_2_2_17_30_1.jpg
Hier op dezelfde plaats maar dan in de auto. |
Upload Date 2/2/2006 |
Zoom |
|
|
martinkruit - SyS_2006_2_2_17_32_41.jpg
Wat een rommeltje die bedrading |
Upload Date 2/2/2006 |
Zoom |
|
|
martinkruit - SyS_2006_2_2_17_46_12.jpg
Eerst maar even TAPEN./PPStuk netter zo. |
Upload Date 2/2/2006 |
Zoom |
|
|
martinkruit - SyS_2006_2_2_17_49_30.jpg
Meer dan genoeg ruimte in de originele tule''sBRMaar wat een ellende om de kabels door te voeren. |
Upload Date 2/2/2006 |
Zoom |
|
|
martinkruit - SyS_2006_2_5_18_19_5.jpg
Aardig gedempt van zichzelf zo''n Benz. |
Upload Date 5/2/2006 |
Zoom |
|
|
martinkruit - SyS_2006_2_2_17_58_19.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 2/2/2006 |
Zoom |
|
|
martinkruit - SyS_2006_2_2_18_3_19.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 2/2/2006 |
Zoom |
|
|
martinkruit - SyS_2006_2_2_18_6_44.jpg
En we gaan nog meer demping aanbrengen./PPongeveer 10 m2 besteld |
Upload Date 2/2/2006 |
Zoom |
|
|
martinkruit - SyS_2006_2_2_18_16_42.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 2/2/2006 |
Zoom |
|
|
martinkruit - SyS_2006_2_2_18_15_17.jpg
Één van de kistjes voor de filters.BRDeze is voor de front en center speakers |
Upload Date 2/2/2006 |
Zoom |
|
|
martinkruit - SyS_2006_2_2_18_20_34.jpg
Vers gat in mijn dashboard voor de center speaker.BRWaar kwam ik in terecht????BRIn mijn kachel unit.BRDie moeten we dus nog even omleiden.BROf veel vegen in de winter. |
Upload Date 2/2/2006 |
Zoom |
|
|
martinkruit - SyS_2006_2_2_18_22_59.jpg
Behuizing past.BRLijkt erg klein maar wordt opgevuld met wol om de inhoud te vergroten.BROnderin zit een gat om te zorgen dat de speaker het niet benauwd krijgt in deze kleine ruimte. |
Upload Date 2/2/2006 |
Zoom |
|
|
martinkruit - SyS_2006_2_2_18_24_6.jpg
en de speaker ook.BRZoals je ziet alleen een middentoner. BRMaar die laten we vanaf 400Hz. tot het einde doorspelen.BR |
Upload Date 2/2/2006 |
Zoom |
|
|
martinkruit - SyS_2006_2_2_18_26_38.jpg
Ik heb eerst de voorruit eruit gehaald om ruimte te creëren voor deze aktie.BRZat toch al een barst in en ik wilde een getinte ruit hebben.BR2 vliegen in één klap. |
Upload Date 2/2/2006 |
Zoom |
|
|
martinkruit - SyS_2006_2_2_18_28_14.jpg
Overzichts foto.BRWat wordt dit mooi.BRAlleen aan afwerken heb ik altijd een broertje dood. |
Upload Date 2/2/2006 |
Zoom |
|
|
martinkruit - SyS_2006_2_5_18_4_46.jpg
Tussendoor de bekabeling van mijn HU maar eens aangepakt. |
Upload Date 5/2/2006 |
Zoom |
|
|
martinkruit - SyS_2006_2_5_18_5_53.jpg
Zo zit het nu dus.... |
Upload Date 5/2/2006 |
Zoom |
|
|
martinkruit - SyS_2006_2_5_18_6_41.jpg
En dit zijn de kabels v/d HU. |
Upload Date 5/2/2006 |
Zoom |
|
|
martinkruit - SyS_2006_2_7_21_7_42.jpg
De Alpine CDA9855R in volle glorie./PPBetere opnames volgen. |
Upload Date 7/2/2006 |
Zoom |
|
|
martinkruit - SyS_2006_2_7_20_55_58.jpg
Een begin gemaakt met het dempen van de auto.BRIk moet zeggen een werled van verschil.BRVan Klooooooooooooooooooooooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin, naar Bof. |
Upload Date 7/2/2006 |
Zoom |
|
|
martinkruit - SyS_2006_2_7_20_57_23.jpg
2,5 m2 zit er al in, dit moet nog. |
Upload Date 7/2/2006 |
Zoom |
|
|
martinkruit - SyS_2006_2_7_20_58_49.jpg
De smaak te pakken, we gaan gewoon alles doen.BR1000 kg. laadvermogen dus wat kiloos meer of minder doet er niet toe. |
Upload Date 7/2/2006 |
Zoom |
|
|
martinkruit - SyS_2006_2_7_21_0_9.jpg
Ik wist eerst niet hoe ik mijn kabels van links naar rechts door de bus moest laten lopen, en nu:BRKabels bevestigen met bitumen, er gaat een wereld voor me open. |
Upload Date 7/2/2006 |
Zoom |
|
|
martinkruit - SyS_2006_2_16_19_16_7.jpg
Na een aantal dagen "geen tijd" eindelijk weer wat kunnen doen.BRAanbrengen van bitumen in de deuren. |
Upload Date 16/2/2006 |
Zoom |
|
|
martinkruit - SyS_2006_2_16_19_16_28.jpg
2 (twee) vierkante meter per deur.BRLijkt wel een kluis die dicht gaat. |
Upload Date 16/2/2006 |
Zoom |
|
|
martinkruit - SyS_2006_2_21_21_34_8.jpg
Deurpaneel gesloopt en gaten gezaagd.BR21 cm woofertjes lijken erg klein zo. |
Upload Date 21/2/2006 |
Zoom |
|
|
martinkruit - SyS_2006_2_21_21_34_28.jpg
De basis voor de speakers is gelegd, |
Upload Date 21/2/2006 |
Zoom |
|
|
martinkruit - SyS_2006_2_21_21_36_15.jpg
nu verder opbouwen met hout en poly,BRHelaas zijn de speakers niet in de deur zelf te bevestigen. |
Upload Date 21/2/2006 |
Zoom |
|
|
martinkruit - SyS_2006_2_26_12_22_46.jpg
Deurpaneel nr.2, hier zie je de kleine 1000 gaatjes die geboord zijn om de poly te laten hechten. |
Upload Date 26/2/2006 |
Zoom |
|
|
martinkruit - SyS_2006_2_26_11_26_45.jpg
Om passende roosters te krijgen, vandaag maar even 2 setjes Magnat speakers aangeschaft. (zijn te koop!!! uiteraard zonder roosters) |
Upload Date 26/2/2006 |
Zoom |
|
|
martinkruit - SyS_2006_2_26_12_23_25.jpg
Alvast een voorproefje van de roosters.BRZiet er goed uit. |
Upload Date 26/2/2006 |
Zoom |
|
|
martinkruit - SyS_2006_3_5_8_50_7.jpg
De linkerdeur bijn in het eindstadium, zit al een kilootje plamuur op. |
Upload Date 5/3/2006 |
Zoom |
|
|
martinkruit - SyS_2006_3_5_8_50_32.jpg
Nog wat uurtjes schuurwerk en dan laten bekleden. |
Upload Date 5/3/2006 |
Zoom |
|
|
martinkruit - SyS_2006_3_12_17_13_40.jpg
Mij deurpanelen bestaan uit 2 delen, deze wilde ik eigenlijk aan elkaar plakken en polyen.BRVandaag toch maar besloten wat boutjes in te lijmen.BRDit wordt m.i. toch een stevigere verbinding.BRAchteraf word alles nog aan elkaar gelijmd en gepolyed. |
Upload Date 12/3/2006 |
Zoom |
|
|
martinkruit - SyS_2006_4_9_14_30_42.jpg
Deurpanelen bijna klaar.....BRde 2 delen met boutjes en poly aan elkaar gemaakt.BROok nog even een metertje bitumen erop.BRDe deur is nu totaal 17,6 kilo zwaarder geworden, gaat dicht als een kluis. |
Upload Date 9/4/2006 |
Zoom |
|
|
martinkruit - SyS_2006_4_9_14_38_32.jpg
En zo zien ze eruit, ik vind ze mooooiiiiii !!!!!!!BRVolledig kunstleer in de exacte kleuren van mercedes. |
Upload Date 9/4/2006 |
Zoom |
|
|
martinkruit - SyS_2006_4_17_18_58_14.jpg
Deurpanelen gemonteerd, hier nog zonder roosters.BROp de deur compriband geplakt, op het deurpaneel foamband om het zo veel mogelijk luchtdicht te krijgen.BRPaneel is bevestigd met bouten ipv het originele klik systeem. |
Upload Date 17/4/2006 |
Zoom |
|
|
martinkruit - SyS_2006_4_17_18_58_40.jpg
Hier met de roosters.BRZijn gespoten in dezelfde kleur als de deurpanelen, maar door de zwarte speaker erachter lijkt het bijna zwart.BRDit moeten we nog een keer overspuiten met een veel lichtere tint. |
Upload Date 17/4/2006 |
Zoom |
|
|
martinkruit - SyS_2006_4_17_18_59_9.jpg
En zo ziet het er vsnuit de auto uit. |
Upload Date 17/4/2006 |
Zoom |
|
|
martinkruit - SyS_2006_3_26_16_14_40.jpg
Dit zijn de lege poly blikjes.BROndertussen toch wel een berg in die panelen gaan zitten.BRZe zijn aardig zwaar geworden.BRPanelen zijn bij de bekleder, dus beginnen aan de filters. |
Upload Date 26/3/2006 |
Zoom |
|
|
martinkruit - SyS_2006_3_26_16_15_50.jpg
Één plaat, met 2 maal 3 weg filter en center speaker.BRHier ben ik bezig met de componenten die ik nog had van mijn vorige project.BR(Way back in 1993) |
Upload Date 26/3/2006 |
Zoom |
|
|
martinkruit - SyS_2006_3_26_16_16_32.jpg
Iets meer close up, de lege plekken worden later opgevuld door betere Audiophile condensatoren.BRIk moet ook nog wat spoeltjes afwikkelen omdat ik ipv één woofer er twee in mijn deuren geplaatst heb.BRHierdoor veranderd de kantel frequentie, die natuurlijk wel aangepast moet worden. |
Upload Date 26/3/2006 |
Zoom |
|
|
martinkruit - SyS_2006_3_26_16_17_34.jpg
Groot he, zo''n filter; 20 x 75 cm.BRMet gouden ondergrond net als de Phoenix Gold versterker. |
Upload Date 26/3/2006 |
Zoom |
|
|
martinkruit - SyS_2006_4_2_15_12_57.jpg
GROOOOOOT!!!!!! filter is bijna klaar, nog wat verbindingen (veel) solderen en dan SPELEN!!!!!BR3 spoelen boven elkaar scheen niet zo''n goed idee te zijn iv, inductie (bedankt Bertje) oplossing (op zijn kant zetten van de middelste spoel) was geen optie omdat ik dan eigelijk opnieuw kon beginnen, daarom de spoel maar afgeschermd.BRDe 2 spoelen voor het bas gedeelte konden nog wel aangepast worden./PPIk ben wel trots op mijn filtertje, benieuwd hoe die klinkt. |
Upload Date 2/4/2006 |
Zoom |
|
|
martinkruit - SyS_2006_4_17_22_24_42.jpg
Solderen...../PPWat een werk met een zelf ontworpen filter. |
Upload Date 17/4/2006 |
Zoom |
|
|
martinkruit - SyS_2006_4_17_22_25_3.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 17/4/2006 |
Zoom |
|
|
martinkruit - SyS_2006_4_17_22_25_26.jpg
Solderen is klaar. |
Upload Date 17/4/2006 |
Zoom |
|
|
martinkruit - SyS_2006_4_17_22_25_44.jpg
Alles geisoleerd met krimpkous en hotglue, hiermee blijft ook alles op z''n plaats. |
Upload Date 17/4/2006 |
Zoom |
|
|
martinkruit - SyS_2006_4_17_22_26_17.jpg
Wat opvul latjes en we kunnen hem gaan monteren. |
Upload Date 17/4/2006 |
Zoom |
|
|
martinkruit - SyS_2006_4_23_12_16_5.jpg
Alle draden voor het filter getrokken en op zijn plaats |
Upload Date 23/4/2006 |
Zoom |
|
|
martinkruit - SyS_2006_4_23_12_16_30.jpg
Zo komen de kabels binnen, volledig beschermd door TAPE en loodbitumen. |
Upload Date 23/4/2006 |
Zoom |
|
|
martinkruit - SyS_2006_4_23_12_16_51.jpg
Uitsparingen gemaakt voor de draden.BRLoodbitumen ter extra bescherming. |
Upload Date 23/4/2006 |
Zoom |
|
|
martinkruit - SyS_2006_4_23_12_17_10.jpg
Filter behuizing en bedrading op zijn plaats. |
Upload Date 23/4/2006 |
Zoom |
|
|
martinkruit - SyS_2006_4_23_12_17_56.jpg
Filter erin en bedrading aangesloten.BRNog geen versterker, dus nog geen geluid. |
Upload Date 23/4/2006 |
Zoom |
|
|
martinkruit - SyS_2006_4_23_12_18_15.jpg
Groot he! |
Upload Date 23/4/2006 |
Zoom |
|
|
martinkruit - SyS_2006_4_30_19_29_21.jpg
Eindelijk de stroomvoorziening naar de versterker gelegd.BRLigt naast originele bekabeling in het tapijt.BR |
Upload Date 30/4/2006 |
Zoom |
|
|
martinkruit - SyS_2006_4_30_19_29_47.jpg
Ook de aansluitingen op de zekering gelijk maar geisoleerd! |
Upload Date 30/4/2006 |
Zoom |
|
|
martinkruit - SyS_2006_4_30_19_30_5.jpg
Vandaag begonnen met de afwerking van de dash speakers.BRHier de centerspeaker, ziet er redelijk uit dacht ik zo. BRIk ga nog voor een meer originele MB look. |
Upload Date 30/4/2006 |
Zoom |
|
|
martinkruit - SyS_2006_4_30_19_30_43.jpg
Betere foto''s en foto''s van links en rechts volgen nog. |
Upload Date 30/4/2006 |
Zoom |
|
|
martinkruit - SyS_2006_8_28_9_20_40.jpg
Speakers in het dashboard netjes weggewerkt.BRHier de linkerkant. |
Upload Date 28/8/2006 |
Zoom |
|
|
martinkruit - SyS_2006_8_28_9_21_57.jpg
Linkerkant, niet zo duidelijk. |
Upload Date 28/8/2006 |
Zoom |
|
|
martinkruit - SyS_2006_8_28_9_22_37.jpg
Rechterkant van buiten de auto gezien. |
Upload Date 28/8/2006 |
Zoom |
|
|
martinkruit - SyS_2006_6_10_19_26_45.jpg
Peerless XLS10/PP10" Subje gaat tot 18 Hz. |
Upload Date 10/6/2006 |
Zoom |
|
|
martinkruit - SyS_2006_6_10_19_27_3.jpg
Samen met passieve radiator 200gr./PPBetere foto''s volgen. |
Upload Date 10/6/2006 |
Zoom |
|
|
martinkruit - SyS_2006_6_10_19_13_40.jpg
32 liter kistje voor de woofertjes. |
Upload Date 10/6/2006 |
Zoom |
|
|
martinkruit - SyS_2006_6_10_19_14_14.jpg
De bracing en 5 mm lood bitumen.BRIn totaat weer een vierkante meter. |
Upload Date 10/6/2006 |
Zoom |
|
|
martinkruit - SyS_2006_6_10_19_14_41.jpg
Even vanaf de andere kant./PPKist is nu nog 18 mm dik, behalve het front, dat is 36 mm.BRBij vaste inbouw in de auto word alles 36 mm. |
Upload Date 10/6/2006 |
Zoom |
|
|
martinkruit - SyS_2006_6_10_19_15_12.jpg
Toch maar wat inslagmoeren, want de parkers werden eruitgespeeld. |
Upload Date 10/6/2006 |
Zoom |
|
|
martinkruit - SyS_2006_6_10_19_15_43.jpg
Toch maar gevuld met Baf wadding. |
Upload Date 10/6/2006 |
Zoom |
|
|
martinkruit - SyS_2006_6_10_19_16_24.jpg
Helaas, passieve radiator al kapot gespeeld tijdens een EMMA ESPL wedstrijd.BREn het ging niet eens hard. |
Upload Date 10/6/2006 |
Zoom |
|
|
martinkruit - SyS_2006_6_10_19_17_16.jpg
Roostertjes voor de veiligheid. |
Upload Date 10/6/2006 |
Zoom |
|
|
martinkruit - SyS_2006_6_10_19_19_15.jpg
Versterker voor de sub tijdelijk op de kist geschroefd.BRPhoenix Gold Mac200 gebrugd. |
Upload Date 10/6/2006 |
Zoom |
|
|
martinkruit - SyS_2006_6_10_19_19_53.jpg
Zo staat het voorlopig in de auto.BRToen subs naar achteren speelden klonk het voor geen meter. |
Upload Date 10/6/2006 |
Zoom |
|
|
martinkruit - SyS_2006_8_28_9_23_29.jpg
Alles weer uit het dasboard en begonnen met uitrichten |
Upload Date 28/8/2006 |
Zoom |
|
|
martinkruit - SyS_2006_8_28_9_28_46.jpg
Dat uitrichten is niet zomaar gedaan.BRHoe bevestig je in godsnaam de speakers? |
Upload Date 28/8/2006 |
Zoom |
|
|
martinkruit - SyS_2007_4_14_18_30_35.jpg
Omdat mijn bus een grijs kenteken heeft en voorzien moet zijn van een dubbele cabine, zijn we begonnen met het tussenschot/ |
Upload Date 14/4/2007 |
Zoom |
|
|
martinkruit - SyS_2007_4_14_18_31_30.jpg
De basis wordt een staal constructie van 15 x 15 mm buis.BRAangezien ik zelf niet goed kan lassen, de hulp ingeroepen van een vriend. |
Upload Date 14/4/2007 |
Zoom |
|
|
martinkruit - SyS_2007_4_14_18_31_56.jpg
Het geheel moet dadelijk een standaard mercedes looks krijgen, dus een heel gepuzzel om alles pas te krijgen. |
Upload Date 14/4/2007 |
Zoom |
|
|
martinkruit - SyS_2007_4_14_18_32_27.jpg
Aangezien ESPL misschien ook wel leuk is, zal het schot gelijk dienen om 12 MP5 kickbas speakertjes te herbergen. |
Upload Date 14/4/2007 |
Zoom |
|
|
martinkruit - SyS_2007_4_14_18_37_29.jpg
De MP5''s zijn 16 cm en worden door EMMA niet gezien als woofer, waardoor ik in een realatief lage klasse uit kan komen. |
Upload Date 14/4/2007 |
Zoom |
|
|
martinkruit - SyS_2007_4_14_18_37_51.jpg
12 x 16 cm geeft bij elkaar toch een aardig konus oppervlak, dus dat moet wel knallen. |
Upload Date 14/4/2007 |
Zoom |
|
|
martinkruit - SyS_2007_4_14_18_38_23.jpg
Begint er al wat op te lijken. |
Upload Date 14/4/2007 |
Zoom |
|
|
martinkruit - SyS_2007_4_14_18_40_20.jpg
Voor zover past het, de basis is gelegd. |
Upload Date 14/4/2007 |
Zoom |
|
|
martinkruit - SyS_2007_4_14_18_42_16.jpg
Ondertussen ook gelijk even een nieuw schot gemaakt voor de linkerzijde achterin.BRRechterzijde volgt nog./PP18 mm MDF met loodbitumen maakt het aardig dood. |
Upload Date 14/4/2007 |
Zoom |
|
|
martinkruit - SyS_2007_4_14_18_44_5.jpg
Alleen vergeten de bekerhouder en asbak te monteren (het schot kan er nu niet meer af) :( BR |
Upload Date 14/4/2007 |
Zoom |
|
|
martinkruit - SyS_2007_4_14_18_45_13.jpg
De konstruktie is klaar en past.BRNu alles opvullen met 15 mm MDF BRAlles wordt met schroeven, duvels en lijm op zijn plaats gehoeden.BR |
Upload Date 14/4/2007 |
Zoom |
|
|
martinkruit - SyS_2007_4_14_18_45_50.jpg
We vorderen. |
Upload Date 14/4/2007 |
Zoom |
|
|
martinkruit - SyS_2007_4_14_18_50_16.jpg
Al het mdf zit er in, en beginnen we met het glad maken. |
Upload Date 14/4/2007 |
Zoom |
|
|
martinkruit - SyS_2007_4_14_18_51_14.jpg
Aan de cabine zijde van het schot komt 5 mm polyester.BRTotale dikte van het schot nu 20mm. |
Upload Date 14/4/2007 |
Zoom |
|
|
martinkruit - SyS_2007_4_14_18_52_18.jpg
Hier voorzien van skai in de originele MB kleur, die in heel de auto wi=ordt doorgevoerd.BRDe middelste opening zal de MP5''s gaan herbergen.BRHet onderste gat wordt een soort skiluik. |
Upload Date 14/4/2007 |
Zoom |
|
|
martinkruit - SyS_2007_4_14_18_55_28.jpg
Het schot zit erin, hier te zien vanaf de laadruimte.BRAlles wordt aan de rest van de auto geschroefd en gebout. |
Upload Date 14/4/2007 |
Zoom |
|
|
martinkruit - SyS_2007_4_14_19_19_36.jpg
Wederom vanaf de laadruimte.BRHet schot is nu voorzien van 2,5 mm loodbitumen.BRDit maakt de totale dikte nu 22,5 mm. |
Upload Date 14/4/2007 |
Zoom |
|
|
martinkruit - SyS_2007_4_14_19_20_13.jpg
De volgende laag, 18mm MDF geschroefd, gelijmd en gebout op het frame.BRHet lijmen is gebeurd met bitumen pasta.BRTotale dikte nu 41mm. |
Upload Date 14/4/2007 |
Zoom |
|
|
martinkruit - SyS_2007_4_14_19_20_50.jpg
Het schot met de MP5''s zit er nu in.BRZiet er leuk uit al zeg ik het zelf. |
Upload Date 14/4/2007 |
Zoom |
|
|
martinkruit - SyS_2007_4_14_19_21_38.jpg
De MP5''s vanaf de laadruimte.BRSchot is nog niet helemaal klaar, maar ik kon niet wachten.BR |
Upload Date 14/4/2007 |
Zoom |
|
|
martinkruit - SyS_2007_4_14_22_51_10.jpg
De versterker die het aan moet gaan drijven even tijdelijk gemonteerd.BRSoundstream Reference Class A 10.0BRTot een kwart 1/4 Ohm stabiel en levert dan 1500 watt. |
Upload Date 14/4/2007 |
Zoom |
|
|
martinkruit - SyS_2007_5_2_8_41_57.jpg
Ondertussen ook de laadruimte enigzins bekleed. |
Upload Date 2/5/2007 |
Zoom |
|
|
martinkruit - SyS_2007_5_2_8_43_31.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 2/5/2007 |
Zoom |
|
|
martinkruit - SyS_2007_5_2_8_44_32.jpg
De custom wielbakken, met kastjes.BRDe originele waren op geen enkele manier pas te maken. |
Upload Date 2/5/2007 |
Zoom |
|
|
martinkruit - SyS_2007_5_2_8_44_51.jpg
Rechterzijde met een heel erg leeg filter compartiment. |
Upload Date 2/5/2007 |
Zoom |
|
|
martinkruit - SyS_2007_5_2_8_45_8.jpg
Ziet er al wat aangekleder uit. |
Upload Date 2/5/2007 |
Zoom |
|
|
martinkruit - SyS_2007_5_2_8_54_53.jpg
Even de aansluitingen netjes maken.BRZo was het. |
Upload Date 2/5/2007 |
Zoom |
|
|
martinkruit - SyS_2007_5_2_8_55_12.jpg
Zo is het nu. |
Upload Date 2/5/2007 |
Zoom |
|
|
martinkruit - SyS_2007_5_2_8_57_20.jpg
Vervolgens alles net je in de ribbelslang.BRZiet er weer wat netter uit. |
Upload Date 2/5/2007 |
Zoom |
|
|
martinkruit - SyS_2007_5_2_9_5_15.jpg
De bekabeling netjes ingetaped.BRMaar nog wel met kroonsteentjes, want ik ben nog niet klaar met testen. |
Upload Date 2/5/2007 |
Zoom |
|
|
martinkruit - SyS_2007_5_2_9_5_34.jpg
Uiteraard moest ik wel even wat pasringen maken. |
Upload Date 2/5/2007 |
Zoom |
|
|
martinkruit - SyS_2007_5_2_9_5_50.jpg
1 x 8" en 1 x 6.5" |
Upload Date 2/5/2007 |
Zoom |
|
|
martinkruit - SyS_2007_5_2_9_6_52.jpg
Achter de woofera wat dempings materiaal van Merford.BRGekeregen om te testen. |
Upload Date 2/5/2007 |
Zoom |
|
|
martinkruit - SyS_2007_5_2_9_7_13.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 2/5/2007 |
Zoom |
|
|
martinkruit - SyS_2007_5_2_9_7_32.jpg
Aangezien 3 x 8" woofers gelden als 2 x 10" bij ESPL ga ik mijn 4 x 8"vervangen voor 4 x 6.5", deze gelden niet als woofer.BRHierbij blijf ik met al mijn MP 5''s in de 1 woofer klasse. : ) |
Upload Date 2/5/2007 |
Zoom |
|
|
|
|