|
Terug naar het overzicht van de showcases Showcase RF 25 to life BMW
|
Master_Installer - SyS_2005_10_31_9_38_19.jpg
Nu was het dan dus tijd om een eigen stereo te bouwen. De auto is ter beschikking gesteld door Andre. Eigenaar van Boyd''s caraudio Purmerend. /PPOver de Auto.BRBMW 316 E30 type I.BRBouwjaar '' 87./PPModificaties:BRDubbele webers 40mm.BRVerlaginset 40/30.BRHartge 16'''' wielen. |
Upload Date 31/10/2005 |
Zoom |
|
|
Master_Installer - SyS_2005_10_31_9_38_58.jpg
Het interieur blijft zo veel mogelijk orgineel. De radio komt alleen op een betere plek, voor de emma quality:) |
Upload Date 31/10/2005 |
Zoom |
|
|
Master_Installer - SyS_2005_10_31_9_39_19.jpg
Dit zie je niet zoveel in een E30 ! Doppele weber vergasers op z''n duits! |
Upload Date 31/10/2005 |
Zoom |
|
|
Master_Installer - SyS_2005_10_31_9_39_40.jpg
De motor ruimte word wel leeg zo :) |
Upload Date 31/10/2005 |
Zoom |
|
|
Master_Installer - SyS_2005_10_31_9_40_1.jpg
Het orginele kakpaneel, hier komt de 13cm premuim MB Quart woofer in. |
Upload Date 31/10/2005 |
Zoom |
|
|
Master_Installer - SyS_2005_10_31_9_40_27.jpg
De enige echte BLACK top, meer dan genoeg power :) |
Upload Date 31/10/2005 |
Zoom |
|
|
Master_Installer - SyS_2005_10_31_9_40_48.jpg
Alle kabels zijn van Connection. De kabels zijn echt Top, makkelijk om mee te werken. Ook zitten ze in de snakeskin gehesen. Ook voor emma quality :) |
Upload Date 31/10/2005 |
Zoom |
|
|
Master_Installer - SyS_2005_10_31_9_41_7.jpg
Naast de orginele doorvoer nog een extra gaatje geboord voor de plus kabel.BRMet een mooi rubbertje ertussen voor de emma quality, en de veiligheid. |
Upload Date 31/10/2005 |
Zoom |
|
|
Master_Installer - SyS_2005_10_31_9_41_59.jpg
De wire komt achter de accu uit. Vies heh, maar wel veilig! |
Upload Date 31/10/2005 |
Zoom |
|
|
Master_Installer - SyS_2005_10_31_9_43_33.jpg
Deze tweeterhouder is een orgineel moeilijk verkrijgbaar bmw onderdeel. De MB quart premium tweeters komen hierin. Ziet het er toch weer netjes en zo orgineel mogelijk uit. |
Upload Date 31/10/2005 |
Zoom |
|
|
Master_Installer - SyS_2005_10_31_9_44_34.jpg
Weer connection kabels gebruikt. Het is de Best series. Vanzelf sprekend in snakesok. |
Upload Date 31/10/2005 |
Zoom |
|
|
Master_Installer - SyS_2005_10_31_9_46_0.jpg
De Sonus kabels van connection zitten ook in de snakeskin. De uiteinden zit inmiddels al krimpsok omheen. |
Upload Date 31/10/2005 |
Zoom |
|
|
Master_Installer - SyS_2005_10_31_9_46_27.jpg
Hier gaat de bekabeling de kokerbalk in, voor maximale bescherming. |
Upload Date 31/10/2005 |
Zoom |
|
|
Master_Installer - SyS_2005_10_31_9_47_23.jpg
Het paste allemaal maar net. |
Upload Date 31/10/2005 |
Zoom |
|
|
Master_Installer - SyS_2005_10_31_9_47_49.jpg
De kabels blijven de orginele kabelgoot volgen. De kokerbalk word afgesloten met dempingsmat, die orgineel ook aanwezig is. |
Upload Date 31/10/2005 |
Zoom |
|
|
Master_Installer - SyS_2005_10_31_9_48_19.jpg
Hier zitten de tweeters op hun plaats. De chrome strip word nog vervangen, en de roostertjes zitten nu met het logo boven. |
Upload Date 31/10/2005 |
Zoom |
|
|
Master_Installer - SyS_2005_10_31_9_48_43.jpg
Hier heb ik afgetekend waar het gat in de hoedenplank moet komen. |
Upload Date 31/10/2005 |
Zoom |
|
|
Master_Installer - SyS_2005_10_31_9_49_11.jpg
De luchtzaag Rules. De SNAKEskin is verliefd op de luchtzaag :) |
Upload Date 31/10/2005 |
Zoom |
|
|
Master_Installer - SyS_2005_10_31_9_49_55.jpg
De gaten zitten nu in de hoedenplank, voor de optimale luchtdoorlating. De stevigheid van de auto is nog wel aanwezig. |
Upload Date 31/10/2005 |
Zoom |
|
|
Master_Installer - SyS_2005_10_31_9_51_5.jpg
Dit is het begin van de speciaal berekende kist voor in de BMW. |
Upload Date 31/10/2005 |
Zoom |
|
|
Master_Installer - SyS_2005_10_31_9_51_31.jpg
Hier al het benodigde hout. En nee coerd ik gebruik jouw hout niet hoor. :) |
Upload Date 31/10/2005 |
Zoom |
|
|
Master_Installer - SyS_2005_10_31_9_51_58.jpg
Nu de kist met het uitgefreesde woofergat. |
Upload Date 31/10/2005 |
Zoom |
|
|
Master_Installer - SyS_2005_10_31_9_52_55.jpg
Hier komt de dokter even kijken of ik alles wel goed doe. Hij kijkt even of alle berekeningen kloppen. |
Upload Date 31/10/2005 |
Zoom |
|
|
Master_Installer - SyS_2005_10_31_9_53_21.jpg
Het oude plan om de achteruitkomende golven af te breken. Gaat niet door, anders krijgt de woofer niet genoeg volume in de kist. |
Upload Date 31/10/2005 |
Zoom |
|
|
Master_Installer - SyS_2005_10_31_9_53_50.jpg
Hier de poort uitgefreest. Die de geluidsgoven door de hoedenplank pompt. |
Upload Date 31/10/2005 |
Zoom |
|
|
Master_Installer - SyS_2005_10_31_9_54_27.jpg
Het begint al ergens op te lijken. |
Upload Date 31/10/2005 |
Zoom |
|
|
Master_Installer - SyS_2005_10_31_9_54_54.jpg
Afdekplaatje, om te kijken hoe het er ongeveer uit komt te zien. We wilden toch graag iets met het rockford thema doen, omdat we de 25 to life versterkers gebruiken. |
Upload Date 31/10/2005 |
Zoom |
|
|
Master_Installer - SyS_2005_10_31_9_55_30.jpg
De woofert past mooi in de kist. Rockford T2 :):) |
Upload Date 31/10/2005 |
Zoom |
|
|
Master_Installer - SyS_2005_10_31_9_57_15.jpg
Hier het gat voor de raampjes van echt glas gezaagd en gefreest. |
Upload Date 31/10/2005 |
Zoom |
|
|
Master_Installer - SyS_2005_10_31_9_57_45.jpg
We hebben toch gekozen voor echt glas, omdat het niet krast. En als je plexiglas gebruikt, moet je minstens 3 plaatjes van 6mm erin maken, zodat het niet flext. |
Upload Date 31/10/2005 |
Zoom |
|
|
Master_Installer - SyS_2005_10_31_9_58_16.jpg
Hier de versterkers, met buig-MDF heb ik een middenstuk gemaakt dat precies met de vorm van de versterkers meeloopt. |
Upload Date 31/10/2005 |
Zoom |
|
|
Master_Installer - SyS_2005_10_31_9_59_54.jpg
Hier ff in de auto gezet om te kijken hoe het staat. Ik ben er tot nu toe wel tevreden over. |
Upload Date 31/10/2005 |
Zoom |
|
|
Master_Installer - SyS_2005_11_26_14_0_33.jpg
Hier zitten de filters in het handschoenenkastje. |
Upload Date 26/11/2005 |
Zoom |
|
|
Master_Installer - SyS_2005_11_26_14_1_0.jpg
Dit zijn de tweeterdraden. Ze zitten ook weer in snakesok. |
Upload Date 26/11/2005 |
Zoom |
|
|
Master_Installer - SyS_2005_11_26_14_1_27.jpg
Mooie vergulde stekkertjes erop. |
Upload Date 26/11/2005 |
Zoom |
|
|
Master_Installer - SyS_2005_11_26_14_1_58.jpg
De vergulde stekkertjes doorverbonden met de tweeterdraden. In krimpsok. |
Upload Date 26/11/2005 |
Zoom |
|
|
Master_Installer - SyS_2005_11_26_14_2_25.jpg
Hier zitten de middentoners. Ook weer in snakesok en met vergulde stekkertjes. |
Upload Date 26/11/2005 |
Zoom |
|
|
Master_Installer - SyS_2005_11_26_14_2_52.jpg
De speaker past maar net achter de motorklep-opener. |
Upload Date 26/11/2005 |
Zoom |
|
|
Master_Installer - SyS_2005_11_26_14_3_19.jpg
De speakers zitten in de kickpanelen, achter de kickpanelen zit dempingswol. |
Upload Date 26/11/2005 |
Zoom |
|
|
Master_Installer - SyS_2005_11_26_14_3_51.jpg
Hier heb ik een plankje gemaakt met L-profielen aan de zijkanten. Hier komen de versterkers op vastgeschroefd. |
Upload Date 26/11/2005 |
Zoom |
|
|
Master_Installer - SyS_2005_11_26_14_4_16.jpg
Zo komt het er dan van onderen uit te zien. Dit is omdat we i.p.v. het oude plan, de versterkers gaan laten zweven. Het plankje is zo klein zodat je er van bovenaf niets meer van ziet. |
Upload Date 26/11/2005 |
Zoom |
|
|
Master_Installer - SyS_2005_11_26_14_4_44.jpg
Dit zijn de steuntjes waar de versterkers op komen. Gemaakt van 22mm mdf voor de extra stevigheid. :) |
Upload Date 26/11/2005 |
Zoom |
|
|
Master_Installer - SyS_2005_11_26_14_5_15.jpg
Zijpanelen heb ik ook gemaakt. Ook alvast even een sneak previeuw van het RF verdeelblok. |
Upload Date 26/11/2005 |
Zoom |
|
|
Master_Installer - SyS_2005_11_26_14_5_42.jpg
Achterplaat gemaakt. |
Upload Date 26/11/2005 |
Zoom |
|
|
Master_Installer - SyS_2005_11_26_14_23_9.jpg
Afdekplaatje voor de accu. Met de RF zekeringhouder. Ik heb ook meteen een nieuwe 35mm^2 massakabel gemaakt vanaf de accu. Weer in snakeskin. |
Upload Date 26/11/2005 |
Zoom |
|
|
Master_Installer - SyS_2006_8_26_12_35_24.jpg
De nieuwe kofferbak, Anders dan gedacht. Nu gewoon maar strak en netjes! |
Upload Date 26/8/2006 |
Zoom |
|
|
Master_Installer - SyS_2006_8_26_12_36_20.jpg
De Subkist heeft maarliefst 3 lagen mdf! Het glas is gesandwidcht tussen de twee voorplaten. Er zit kit tussen zodat de lucht niet kan ontsnappen. |
Upload Date 26/8/2006 |
Zoom |
|
|
Master_Installer - SyS_2006_8_26_12_37_31.jpg
Die wagen ist ganz deutsche styl, auch die radern sind ganz groB und breit!BR |
Upload Date 26/8/2006 |
Zoom |
|
|
Master_Installer - SyS_2006_8_26_12_38_56.jpg
Zo is het dashboard geworden. Het klapscherm zit in het luchtrooster, de naden langs het scherm zijn met polyester gemaakt zodat het netjes in het dashboard past. Zonder het dashboard kapot te zagen. Achter het luchtrooster zat een luchtpijp. Deze is licht aangepast om het scherm te laten passen. De radio en het scherm moeten ingeschakeld worden met de orginele knoppen van bmw. Dit is zodat de auto niet op contact moet staan om alles te laten werken. (handig op shows) |
Upload Date 26/8/2006 |
Zoom |
|
|
|
|