|
Terug naar het overzicht van de showcases Showcase Xetec VW Polo in progress.
|
Bert Verhoof - SyS_2005_12_21_21_21_49.jpg
Leuk setje zo bij elkaar: Xetec Gravity G6, T28, G12XLS en de versterkers Prestige P2 Evo en de P4 Evo. |
Upload Date 21/12/2005 |
Zoom |
|
|
Bert Verhoof - SyS_2006_1_4_9_56_54.jpg
De headunit die alles moet gaan filteren en waarop time-alignment en een equalizer zit. De Pioneer p9600mp. |
Upload Date 4/1/2006 |
Zoom |
|
|
Bert Verhoof - SyS_2006_1_4_10_15_2.jpg
De gebruikte Xetec en Pioneer apparatuur. |
Upload Date 4/1/2006 |
Zoom |
|
|
Bert Verhoof - SyS_2006_1_14_21_6_30.jpg
De Banner Running Bull accu met de Audison Connection accupolen en hoofdzekering. Past allemaal maar nét.... |
Upload Date 14/1/2006 |
Zoom |
|
|
Bert Verhoof - SyS_2006_1_14_21_6_50.jpg
De bekabeling bij de accu in ribbelslang en natuurlijk afgewerkt met krimpkous. |
Upload Date 14/1/2006 |
Zoom |
|
|
Bert Verhoof - SyS_2006_1_14_21_7_33.jpg
De kabelboom van de Pioneer HU. Deze wordt rechtstreeks aangesloten, dus niet via een ISO verloopkabel. Het blokje is een Pioneer ontstoorpoel voor de +12V. |
Upload Date 14/1/2006 |
Zoom |
|
|
Bert Verhoof - SyS_2006_1_14_21_8_0.jpg
HU kabelboom gemonteerd en nog niet afgewerkt, de inline zekering is voor de remotekabel. |
Upload Date 14/1/2006 |
Zoom |
|
|
Bert Verhoof - SyS_2006_1_14_21_8_32.jpg
Het Tsunami zekeringsverdeelblok in de kofferbak. Daaronder de beide Helix DPC1000 condensators. |
Upload Date 14/1/2006 |
Zoom |
|
|
Bert Verhoof - SyS_2006_1_14_21_8_57.jpg
Close-up van de voedingskabels (25mm2) naar de beide versterkers. |
Upload Date 14/1/2006 |
Zoom |
|
|
Bert Verhoof - SyS_2006_1_14_21_9_16.jpg
Het Tsunami massaverdeelblok, 1x50mm2 in en 2x 25mm2 uit. |
Upload Date 14/1/2006 |
Zoom |
|
|
Bert Verhoof - SyS_2006_1_14_21_9_45.jpg
Het bosje kabels even uit de knop getrokken...Natuurlijk alles in snakeskin. |
Upload Date 14/1/2006 |
Zoom |
|
|
Bert Verhoof - SyS_2006_1_14_21_10_21.jpg
De 50mm2 massakabel van heel dichtbij... |
Upload Date 14/1/2006 |
Zoom |
|
|
Bert Verhoof - SyS_2006_1_14_21_10_42.jpg
De bestaande zekeringenkast van de VW Polo moet worden aangepast, omdat anders de nieuwe accupolen niet pasten. Ook moet er een paneeltje aan bevestigd worden om hierop de hoofdzekering te monteren. |
Upload Date 14/1/2006 |
Zoom |
|
|
Bert Verhoof - SyS_2006_1_14_21_10_54.jpg
De input +12v van de zekeringenkast is hier gemaakt, zodat er een 10mm2 kabel in past. |
Upload Date 14/1/2006 |
Zoom |
|
|
Bert Verhoof - SyS_2006_1_14_21_11_4.jpg
Onderzijde zekeringenkast, rechts het metalen paneeltje voor de Audison hoofdzekering. |
Upload Date 14/1/2006 |
Zoom |
|
|
Bert Verhoof - SyS_2006_1_14_21_11_16.jpg
Het geheel zoals het op de accu komt te zitten. |
Upload Date 14/1/2006 |
Zoom |
|
|
Bert Verhoof - SyS_2006_5_2_18_42_44.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 2/5/2006 |
Zoom |
|
|
Bert Verhoof - SyS_2006_5_2_18_43_14.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 2/5/2006 |
Zoom |
|
|
Bert Verhoof - SyS_2006_5_2_18_43_36.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 2/5/2006 |
Zoom |
|
|
Bert Verhoof - SyS_2006_5_2_18_44_3.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 2/5/2006 |
Zoom |
|
|
Bert Verhoof - SyS_2005_9_4_22_48_15.jpg
Wat zou er toch in die auto zitten???? |
Upload Date 4/9/2005 |
Zoom |
|
|
Bert Verhoof - SyS_2005_9_4_23_17_58.jpg
Een mal gemaakt voor het speakerpaneel van één van de voordeuren. Deze wordt in staal uitgevoerd. |
Upload Date 4/9/2005 |
Zoom |
|
|
Bert Verhoof - SyS_2005_10_10_22_12_37.jpg
Knap STAALtje vakmansschap!/PPMet dank aan mijn oom!BRVoor degene die niet zien wat het is: dit zijn nou Stalen Speaker Ringen! |
Upload Date 10/10/2005 |
Zoom |
|
|
Bert Verhoof - SyS_2005_10_10_22_13_21.jpg
Speakerringen van staal met een gewicht van 7,5 kilo (samen).BRPer ring wegen ze 3,75 kg en die worden nog gemonteerd op een 3mm staalplaat van 30cm x 75cm. Het geheel wordt in de deur gemonteerd op de originele plaats./PPAls ik nu nog geen kickbass heb, dan weet ik het ook niet meer! |
Upload Date 10/10/2005 |
Zoom |
|
|
Bert Verhoof - SyS_2005_10_30_10_2_11.jpg
Heel simpel. Gewoon het orginele VW Polo deurpaneel. |
Upload Date 30/10/2005 |
Zoom |
|
|
Bert Verhoof - SyS_2005_10_30_10_2_53.jpg
En hier zonder dat deurpaneel!BRIk kan je melden dat er standaard twee erg dunne matjes inzitten en een hoop vies vet! |
Upload Date 30/10/2005 |
Zoom |
|
|
Bert Verhoof - SyS_2005_10_30_10_3_16.jpg
Hier zie je dat ik 4mm bitumen-matten op de deur heb geplakt. |
Upload Date 30/10/2005 |
Zoom |
|
|
Bert Verhoof - SyS_2005_10_30_10_3_39.jpg
En hier dan de binnenkant van de deur compleet gedempt.BREerst alles met 4mm bituum gedempt en waar de speaker komt te spelen, nog een extra laag geplakt.BR |
Upload Date 30/10/2005 |
Zoom |
|
|
Bert Verhoof - SyS_2005_10_31_18_22_56.jpg
Het originele VW interieur heb ik er uitgehaald en is vervangen door een Audi A3 Ambition sportinterieur. Zit een stuk beter!BR |
Upload Date 31/10/2005 |
Zoom |
|
|
Bert Verhoof - SyS_2005_10_31_18_22_16.jpg
En de achterbank... |
Upload Date 31/10/2005 |
Zoom |
|
|
Bert Verhoof - SyS_2005_12_21_21_22_17.jpg
Hier is duidelijk de grote instap voor de achterpassagiers te zien, verkregen door het Easy Entry systeem. |
Upload Date 21/12/2005 |
Zoom |
|
|
Bert Verhoof - SyS_2005_10_31_18_23_31.jpg
Hier een foto vanaf het dashboard naar achter toe. |
Upload Date 31/10/2005 |
Zoom |
|
|
Bert Verhoof - SyS_2005_9_19_16_3_28.jpg
De gastank lag eerst achter de achterbank en nam heel veel ruimte in beslag. Dat moest dus anders. Nu ligt íe verzonken in de reservewielbak! Joopie bedankt voor dat top idee! |
Upload Date 19/9/2005 |
Zoom |
|
|
Bert Verhoof - SyS_2005_11_27_20_59_10.jpg
Hier de bodem van de kofferbak, welke ook helemaal gedempt is. De gastank is nu met een orginele stalen band vastgezet. |
Upload Date 27/11/2005 |
Zoom |
|
|
Bert Verhoof - SyS_2005_11_27_21_0_25.jpg
De opbouw van de achterbak.BREr is eerst een houten frame gemaakt met wat verstevigingen er tussen.BRDit frame is daarna stevig vastgekit aan de carrosserie./PPIk kan melden dat hij minimaal 85kg zonder moeite kan houden! (heb er zelf eventjes op gestaan en wat heen en weer gedanst :D (foto volgt nog))/PPKit op de foto is nog niet helemaal afgewerkt. |
Upload Date 27/11/2005 |
Zoom |
|
|
Bert Verhoof - SyS_2005_12_21_21_22_51.jpg
Even de waterpas gebruiken om een perfect vlakke vloer te krijgen! |
Upload Date 21/12/2005 |
Zoom |
|
|
Bert Verhoof - SyS_2005_12_21_21_23_18.jpg
Hier eventjes een leuk plaatje hoe het niet wordt :D |
Upload Date 21/12/2005 |
Zoom |
|
|
Bert Verhoof - SyS_2005_12_21_21_23_39.jpg
Dit begint er al meer op te lijken :-) maar zo wordt het dus ook niet! |
Upload Date 21/12/2005 |
Zoom |
|
|
Bert Verhoof - SyS_2005_12_7_15_23_21.jpg
De bekabeling komt ter bescherming in ribbelslang en snakeskin te liggen. Hier is een gat door de achterste dwarsbalk geboord waar de 50mm2 voedingskabel in ribbelslang doorheen komt te lopen. /PPHierdoor kan je de bekabeling + ribbelslang vlak over de bodem laten lopen, zodat het ondanks de dikte (22mm) niet teveel ruimte in beslag neemt. |
Upload Date 7/12/2005 |
Zoom |
|
|
Bert Verhoof - SyS_2005_12_7_15_29_7.jpg
Hier het gat aan de achterzijde van de balk met daarin een tule (sorry voor de donkere foto) |
Upload Date 7/12/2005 |
Zoom |
|
|
Bert Verhoof - SyS_2005_12_7_15_29_36.jpg
Hier het eindresultaat: in beide gaten thule''s met de ribbelslang er doorgevoerd. |
Upload Date 7/12/2005 |
Zoom |
|
|
Bert Verhoof - SyS_2005_12_7_15_30_26.jpg
Aan de voorkant van de auto hetzelfde: door dit gat gaat de 50mm2 voeding in ribbelslang naar buiten toe. |
Upload Date 7/12/2005 |
Zoom |
|
|
Bert Verhoof - SyS_2005_12_7_15_30_44.jpg
Hier het doorvoergat wat ik heb moeten boren om naar buiten te gaan. Voorzien van 3 thule''s in de bodemplaat, tussenplaat en interieurbodem! |
Upload Date 7/12/2005 |
Zoom |
|
|
Bert Verhoof - SyS_2005_12_7_15_30_56.jpg
Hier gaat de ribbelslang de motorruimte binnen via het doorvoerrubber van de remleiding.BR |
Upload Date 7/12/2005 |
Zoom |
|
|
Bert Verhoof - SyS_2005_12_7_15_31_19.jpg
De voedingskabel is aan de orginele kabelboom vastgezet met tyrewraps. |
Upload Date 7/12/2005 |
Zoom |
|
|
Bert Verhoof - SyS_2005_12_21_21_24_40.jpg
De RCA kabels. Het wordt een 3-weg actief systeem, dus 6 rca-kabels, natuurlijk netjes in snakeskin en ribbelslang afgewerkt. Op de witte stickers staat wie wat is (tweeter, midwoofer, sub). |
Upload Date 21/12/2005 |
Zoom |
|
|
Bert Verhoof - SyS_2005_12_21_21_25_28.jpg
De RCA kabel met en zonder snakeskin. Ik gebruik hiervoor Sommercable Corona, een hoogwaardige 3-voudig afgeschermde audiokabel. |
Upload Date 21/12/2005 |
Zoom |
|
|
Bert Verhoof - SyS_2005_12_21_21_26_24.jpg
Pluggen er aangezet en kabels netjes op maat gemaakt. |
Upload Date 21/12/2005 |
Zoom |
|
|
Bert Verhoof - SyS_2005_12_21_21_43_27.jpg
De console waar de headunit komt te zitten, met de RCA''s al op de plaats. |
Upload Date 21/12/2005 |
Zoom |
|
|
Bert Verhoof - SyS_2005_12_21_21_43_48.jpg
RCA-kabels naar de console doorgevoerd. hier zie je ook een stukje van de ribbelslang. Per kanaal heb ik één ribbelslang gebruikt. |
Upload Date 21/12/2005 |
Zoom |
|
|
Bert Verhoof - SyS_2005_12_21_21_45_27.jpg
De beide ribbelsslangen met 2x 3 RCA kabels, langs de middentunnel. |
Upload Date 21/12/2005 |
Zoom |
|
|
Bert Verhoof - SyS_2005_12_21_21_45_45.jpg
De RCA kabels onder de achterbank, via de beide thules naar de kofferruimte. |
Upload Date 21/12/2005 |
Zoom |
|
|
Bert Verhoof - SyS_2005_12_21_21_44_23.jpg
Verder met het deurpaneel:BRDe staalplaat waar de stalen ring op wordt bevestigd. Gat is afgetekend en kan worden uitgezaagd. Hierna wordt de ring op de staalplaat gelast.BRHet geheel kan aan de deur worden geschroefd. BRGepanserd deurtje kan ik je verzekeren! |
Upload Date 21/12/2005 |
Zoom |
|
|
Bert Verhoof - SyS_2005_12_21_21_44_41.jpg
Gaten uitgezaagd, beide platen liggen hier op elkaar. |
Upload Date 21/12/2005 |
Zoom |
|
|
Bert Verhoof - SyS_2006_1_4_9_57_30.jpg
Het deurpaneel met de ring inmiddels op de staalplaat gelast. |
Upload Date 4/1/2006 |
Zoom |
|
|
Bert Verhoof - SyS_2006_1_4_9_57_46.jpg
De staalplaat passend gemaakt en vastgeschroefd aan de deur. |
Upload Date 4/1/2006 |
Zoom |
|
|
Bert Verhoof - SyS_2006_1_4_9_58_12.jpg
De subkist wordt hier gelijmd, extra handjes, lijmklemmen, spanbanden etc. zijn dan altijd welkom ;-) |
Upload Date 4/1/2006 |
Zoom |
|
|
Bert Verhoof - SyS_2006_1_4_9_58_30.jpg
De bracing in de kist. |
Upload Date 4/1/2006 |
Zoom |
|
|
Bert Verhoof - SyS_2006_1_4_9_58_50.jpg
En het uiteindelijke resultaat. |
Upload Date 4/1/2006 |
Zoom |
|
|
Bert Verhoof - SyS_2006_1_4_9_59_35.jpg
Het amprack is hier op de subkist gezet. De Xetec Prestige P2 EVO dient voor de subwoofer en is bovenop geplaatst. De Xetec P4 EVO zit vertikaal.BRDoor deze opstelling is de koeling optimaal en de afstraling van de subs wordt toch niet gehinderd. |
Upload Date 4/1/2006 |
Zoom |
|
|
Bert Verhoof - SyS_2006_1_4_9_59_55.jpg
De subkist en amprack vanuit een andere hoek bekeken. Kist en panelen worden nog gelakt en bekleed. |
Upload Date 4/1/2006 |
Zoom |
|
|
Bert Verhoof - SyS_2006_1_4_10_0_19.jpg
De sub versterker Xetec Prestige P2 EVO. |
Upload Date 4/1/2006 |
Zoom |
|
|
Bert Verhoof - SyS_2006_3_8_11_36_51.jpg
De subkist in de grondverf. De kist wordt bekleed in lichtgrijs skai. |
Upload Date 8/3/2006 |
Zoom |
|
|
Bert Verhoof - SyS_2006_3_11_20_30_44.jpg
De subkist is bekleed, even alles weer passen. |
Upload Date 11/3/2006 |
Zoom |
|
|
Bert Verhoof - SyS_2006_3_11_20_31_2.jpg
Subkist vanuit een andere hoek. |
Upload Date 11/3/2006 |
Zoom |
|
|
Bert Verhoof - SyS_2006_3_11_20_31_21.jpg
Subkist en amprack van boven. Hier is alleen de Xetec Prestige P2 EVO voor de sub gemonteerd. |
Upload Date 11/3/2006 |
Zoom |
|
|
Bert Verhoof - SyS_2006_3_11_20_31_40.jpg
Gaten voor de Gravity G12 XLS en passieve membraan PR12 geboord. Beide worden met M5 inbussen en inslagmoeren vastgezet. Verder zie je ook de 4 inbussen voor de bevestiging van het amprack aan de subkist. |
Upload Date 11/3/2006 |
Zoom |
|
|
Bert Verhoof - SyS_2006_3_11_20_32_10.jpg
De bevestigingspunten van het amprack aan de subkist, 4x M5 inbussen met in de subkist inslagmoeren. |
Upload Date 11/3/2006 |
Zoom |
|
|
Bert Verhoof - SyS_2006_3_15_12_38_55.jpg
De aansluiting voor de subwoofer zit aan de onderkant van de kist. 2x M5 bout met een Tsunami kabel met kabelogen zorgen voor een goed contact. |
Upload Date 15/3/2006 |
Zoom |
|
|
|
|