|
Terug naar het overzicht van de showcases Showcase Type RF VTS
|
Patrick_van_Kooten - SyS_2006_1_18_16_42_8.jpg
Dit is de showcase van mijn Citroen Saxo VTS. In deze auto komt een SQ(L) installatie die volgens de Emma regels ingebouwd wordt. |
Upload Date 18/1/2006 |
Zoom |
|
|
Patrick_van_Kooten - SyS_2006_1_18_16_37_35.jpg
De auto zelf is ook flink aangepakt, het volgende is er aan veranderd:/PP- Angel eyes voorBR- Led achterlichtenBR- Racegaas in de voorbumper en grilBR- Een zonneband op de voorruit en geblinderdeerde zijruiten achterBR- RH cupwielen 15 inch 7JBR- Voor 6cm verlaagd, achter 4 cmBR- een Ibiza splitter onder de achterbumperBR- Aluminium race tankdop |
Upload Date 18/1/2006 |
Zoom |
|
|
Patrick_van_Kooten - SyS_2006_1_18_16_37_44.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 18/1/2006 |
Zoom |
|
|
Patrick_van_Kooten - saxo_emma.jpg
Natuurlijk hoort er ook een Emma sticker op de auto. |
Upload Date 28/6/2005 |
Zoom |
|
|
Patrick_van_Kooten - img_0900.jpg
Dit is de kofferbak waar het allemaal in zal gaan gebeuren, nu nog mooi leeg maar daar komt snel verandering in. |
Upload Date 24/4/2005 |
Zoom |
|
|
Patrick_van_Kooten - img_0901.jpg
De standaard 55ah vervangen voor een Yellowtop 60ah. Meteen even een paar nettere acuklemmen gemonteerd. /PPDe originele massakabel is vervangen door een massakabel van 50mm² die op hetzelfde massapunt bevestigd is als de originele kabel. Uiteraard zijn alle kabels beschermd door ribbelbuis. Ook de kabels van het alarm liggen volledig in ribbelbuis. |
Upload Date 24/4/2005 |
Zoom |
|
|
Patrick_van_Kooten - img_0902.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 24/4/2005 |
Zoom |
|
|
Patrick_van_Kooten - img_0956.jpg
Hierachter gaan de kabels het interieur in. De kabels gaan door een groot origineel rubber dat verder open gesneden is. |
Upload Date 7/6/2005 |
Zoom |
|
|
Patrick_van_Kooten - img_0913.jpg
De 50mm² voedingskabel in de auto. De kabel ligt over de gehele lengte in ribbelbuis. De doorvoer van de kabel naar de motorruimte zit achter het dashboard. de kabel gaat door een origineel rubber heen dus ik hoefde geen gat te boren. |
Upload Date 15/5/2005 |
Zoom |
|
|
Patrick_van_Kooten - img_0915.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 15/5/2005 |
Zoom |
|
|
Patrick_van_Kooten - img_0914.jpg
De voedingskabel vast gezet met bitumen. |
Upload Date 15/5/2005 |
Zoom |
|
|
Patrick_van_Kooten - img_0939.jpg
De voedingskabel onder de achterbank. |
Upload Date 24/5/2005 |
Zoom |
|
|
Patrick_van_Kooten - img_0909.jpg
Mijn nieuwe RCA''s: sharkwires van 5 meter. |
Upload Date 15/5/2005 |
Zoom |
|
|
Patrick_van_Kooten - SyS_2005_10_16_18_10_14.jpg
Een nieuw verdeelblok van dietz met digitale voltmeter en blauwe LED''s. Ook heb ik twee Dietz voltmeters met blauwe verlichting aangeschaft. |
Upload Date 16/10/2005 |
Zoom |
|
|
Patrick_van_Kooten - img_0911.jpg
De RCA''s komen voor een optimale bescherming netjes in ribbelbuis te liggen. |
Upload Date 15/5/2005 |
Zoom |
|
|
Patrick_van_Kooten - img_0937.jpg
De RCA''s gaan hier achter het dashboard, onder het dashboard komen misschien ook de filters van de compo set. Ik ben er alleen nog niet uit of ik deze actief of passief aan ga sturen. |
Upload Date 24/5/2005 |
Zoom |
|
|
Patrick_van_Kooten - img_0928.jpg
Elke kabel ligt in een aparte ribbelbuis. De RCA''s liggen rechts en de voeding links. |
Upload Date 24/5/2005 |
Zoom |
|
|
Patrick_van_Kooten - img_0927.jpg
|
Upload Date 24/5/2005 |
Zoom |
|
|
Patrick_van_Kooten - img_0930.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 24/5/2005 |
Zoom |
|
|
Patrick_van_Kooten - img_0938.jpg
De RCA''s ook onder de achterbak goed vast gezet |
Upload Date 24/5/2005 |
Zoom |
|
|
Patrick_van_Kooten - img_0931.jpg
RCA''s en voeding in de kofferbak |
Upload Date 24/5/2005 |
Zoom |
|
|
Patrick_van_Kooten - SyS_2006_1_18_16_37_52.jpg
De basis van MDF voor de deurpanelen. Het frame wordt overtrokken met stretchdoek en dat wordt vervolgens met polyesther bewerkt. Als alles klaar is worden de panelen met skai bekleed. |
Upload Date 18/1/2006 |
Zoom |
|
|
Patrick_van_Kooten - SyS_2006_1_18_16_38_1.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 18/1/2006 |
Zoom |
|
|
Patrick_van_Kooten - SyS_2006_1_18_16_38_10.jpg
Hier het paneel op de deur. De stoffen bekleding van de deur wordt ook aangepast en wordt waarschijnlijk zwart. |
Upload Date 18/1/2006 |
Zoom |
|
|
Patrick_van_Kooten - SyS_2006_1_26_17_22_20.jpg
De poly en poly plamuur die ik gebruik voor het project. Uiteraard heb ik meer dan één bus ingekocht. |
Upload Date 26/1/2006 |
Zoom |
|
|
Patrick_van_Kooten - SyS_2006_1_26_17_21_44.jpg
Dit is het frame van MDF, het is eerst overtrokken met doek en vervolgens heb ik er twee lagen polyesther op gesmeerd. Uiteraard heb ik er ook glasvezelmatjes op aangebracht. |
Upload Date 26/1/2006 |
Zoom |
|
|
Patrick_van_Kooten - SyS_2006_1_26_17_21_52.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 26/1/2006 |
Zoom |
|
|
Patrick_van_Kooten - SyS_2006_1_26_17_22_1.jpg
Dat belooft nog veel plamuur en schuur werk. |
Upload Date 26/1/2006 |
Zoom |
|
|
Patrick_van_Kooten - SyS_2006_1_26_17_22_10.jpg
Een stapel bitumen matjes, deze komen in de deuren. |
Upload Date 26/1/2006 |
Zoom |
|
|
Patrick_van_Kooten - img_0933.jpg
Een bodemplaat van 12mm MDF gemaakt, alle hoekjes zijn netjes geschuurd en de plaat wordt nog bekleed met skai. Daarna zal hij met spoilerkit aan de bodem vast worden gemaakt. |
Upload Date 24/5/2005 |
Zoom |
|
|
Patrick_van_Kooten - img_0934.jpg
Het verdeelblok, na dit verdeelblok zal de kabel op worden gesplitst in 2x 25mm², uiteraard wordt er na het verdeelblok nog een keer afgezekers. |
Upload Date 24/5/2005 |
Zoom |
|
|
Patrick_van_Kooten - img_0935.jpg
Hoekjes uitgezaagd voor de RCA kabels zodat deze niet klem komen te zitten. |
Upload Date 24/5/2005 |
Zoom |
|
|
Patrick_van_Kooten - img_0936.jpg
Met deze schroef kun je het reservewiel onder de auto vandaan laten zakken, deze schroef moet dus goed bereikbaar blijven. |
Upload Date 24/5/2005 |
Zoom |
|
|
Patrick_van_Kooten - img_0960.jpg
De bodemplaat bekleed met skai, ik heb de skai gelijmd met spuitlijm en aan de achterkant met geniet. |
Upload Date 16/6/2005 |
Zoom |
|
|
Patrick_van_Kooten - img_0962.jpg
De bodemplaat zit stevig vast gekit. |
Upload Date 16/6/2005 |
Zoom |
|
|
Patrick_van_Kooten - img_0963.jpg
De bodemplaat in de auto en de versterkers erop vast geschroeft. |
Upload Date 16/6/2005 |
Zoom |
|
|
Patrick_van_Kooten - img_0964.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 16/6/2005 |
Zoom |
|
|
Patrick_van_Kooten - img_0965.jpg
Een extra paneeltje gemaakt waar de afdekplaat op komt te liggen. Ik heb er een piano schanier op gemaakt zodat de plaat makkelijk omhoog te klappen is. |
Upload Date 16/6/2005 |
Zoom |
|
|
Patrick_van_Kooten - img_0967.jpg
De afdekplaat even los in de kofferbak gelegd, hier zal de subkist op komen te staan. |
Upload Date 16/6/2005 |
Zoom |
|
|
Patrick_van_Kooten - img_0968.jpg
De versterkers hebben nog genoeg ruimte om hun warmte kwijt te kunnen, er zullen ook nog actieve fans worden geplaatst. De onderkant van de afdekplaat wordt uiteraard ook nog strak met skai bekleed. |
Upload Date 16/6/2005 |
Zoom |
|
|
Patrick_van_Kooten - img_0969.jpg
Rechts tegen de zijkant zit ook een steunpunt voor de afdekplaat, aan de linkerkant zit ook zo''n steunpunt. |
Upload Date 16/6/2005 |
Zoom |
|
|
Patrick_van_Kooten - img_0970.jpg
De versterker voor de subwoofer, een Rockford Fosgate 1051s. Een twee kanaler die 2x 265wrms op 4 ohm levert, op 4 ohm gebrugd doet hij volgens het testrapport 1144wrms. Genoeg voor een leuke woofer dus. |
Upload Date 16/6/2005 |
Zoom |
|
|
Patrick_van_Kooten - img_0971.jpg
De versterker voor de compo, een Type RF X1. De versterker is volledig digitaal instelbaar. Volgens specificaties levert hij 2x 25wrms, in de praktijk is dat bijna 3x zoveel. Volgens het testrapport levert hij 255wrms op 4 ohm gebrugd. |
Upload Date 16/6/2005 |
Zoom |
|
|
Patrick_van_Kooten - SyS_2005_9_16_16_16_55.jpg
De sub amp, een Type RF X1 |
Upload Date 16/9/2005 |
Zoom |
|
|
Patrick_van_Kooten - SyS_2005_9_16_16_17_9.jpg
Vermogen op 2 ohm volgens testrapport. Ik gebruik de versterker op 1 ohm, dan levert hij zeker meer dan 2KW. |
Upload Date 16/9/2005 |
Zoom |
|
|
Patrick_van_Kooten - SyS_2005_9_16_16_17_19.jpg
Kofferbak setup, woofer op de kop gemonteerd in een 22 liter gesloten kist. Links de compo amp en rechts de sub amp. |
Upload Date 16/9/2005 |
Zoom |
|
|
Patrick_van_Kooten - SyS_2005_9_16_16_17_30.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 16/9/2005 |
Zoom |
|
|
Patrick_van_Kooten - SyS_2005_9_16_16_17_56.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 16/9/2005 |
Zoom |
|
|
Patrick_van_Kooten - SyS_2006_1_18_16_38_20.jpg
De afdekplaat over de versterkers, aan de achterkant een stuk uitgezaagd om makkelijk bij het verdeelblok te kunnen komen. |
Upload Date 18/1/2006 |
Zoom |
|
|
Patrick_van_Kooten - SyS_2006_1_18_16_37_9.jpg
Vanwege de aankoop van andere woofers ook maar voor een andere setup van de kofferbak gegaan./PPDit is de bodemplaat van de installatie. De bodemplaat is vastgekit aan de bodem met montagekit. Links de versterker voor de compo en rechts de versterker voor de subwoofers. Links bovenin het verdeelblok met voltmeter. Naast de versterkers komen neon lampjes voor de sfeerverlichting. |
Upload Date 18/1/2006 |
Zoom |
|
|
Patrick_van_Kooten - SyS_2006_1_18_16_37_18.jpg
De afdekkap is bekleed met dezelfde zwarte stof als in de rest van de kofferbak gebruikt is. Op de afdekkap heb ik een blauw verlichte voltmeter gemaakt die het voltage van de sub amp aangeeft. |
Upload Date 18/1/2006 |
Zoom |
|
|
Patrick_van_Kooten - SyS_2006_1_18_16_37_26.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 18/1/2006 |
Zoom |
|
|
Patrick_van_Kooten - SyS_2005_10_30_20_16_45.jpg
Ik vond het tijd om andere woofers aan te schaffen. Het zijn twee tien inch Resonant Engineering SX 10 woofers geworden. Het zijn dubbelspoels woofers met spoelen van 2 ohm. De woofers kunnen volgens opgave 1000wrms per stuk aan. Bij mij komen ze te spelen op ongeveer 1750Wrms voor beide woofers. |
Upload Date 30/10/2005 |
Zoom |
|
|
Patrick_van_Kooten - SyS_2005_10_30_20_16_57.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 30/10/2005 |
Zoom |
|
|
|
|