|
Terug naar het overzicht van de showcases Showcase Audio-System-exact! - Steg - Sound Quality
|
Mark-6N2 - SyS_2008_9_16_20_24_28.jpg
div align="left"BRpstrongVoor alle behaalde resultaten de afgelopen jaren wil ik graag de volgende heren hartelijk danken: /strongbr /BRstrong /strongbr /BRstrong Dave van Hifi-Motive /strongstrongvoor alle tijd, energie, afstelling, materiaal, tips & trucs en natuurlijk de gezelligheid!/strongbr /BRstrong Eelco voor het volledig flocken van de installatie en alle poly tips!/strongbr /BRstrong Herman van Hifi-Motive voor de eindeloze afstelsessies tot diep in de nacht en alle tips en trucs!/strongbr /BRstrong Arie-Jan van Team AJX voor het afstellen dat altijd op het laatste moment nog moest gebeuren!/strongbr /BRstrong /strongbr /BRstrong /strongstrongHeren bedankt, zonder jullie was ik nooit zover gekomen tijdens de EMMA wedstrijden en had de installatie er heel anders uitgezien!/strongbr /BR/pBRp /pBRpstrong2005 - Rookie 2000/strongbr /BR3rd at Dutch Finals, Zwolle (September 25th)br /BR2nd at West Europe Cup, Rotterdam (October 15-16th)br /BRbr /BRstrong2006 - Amateur 4000/strongbr /BR1th at Dutch Finals, Uden (September 3rd)br /BR3rd at Euro Finals, Bern/Switzerland (September 22-24th)br /BR1th at West Europe Cup, Rotterdam (October 14-15th)br /BRbr /BRstrong2007 - Advanced 7 channels/strongbr /BR2nd at Dutch Finals, Purmerend (September 9th)br /BR4th (group 1) at Euro Finals, Herning/Denmark (October 26-28th)br /BRbr /BRstrong2008 - Advanced Unlimited/strongbr /BR2nd at Dutch Finals, Deurne (September 7th)/pBR/div |
Upload Date 16/9/2008 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2007_10_30_18_26_41.jpg
pZo stond de auto erbij tijdens het EK 2007 in Herning / Denemarken.br /BRDe extact! PSW 308 12 inch subwoofer gemonteerd in een Transmissie Lijn subkist.br /BRHet zwarte driehoek wat je door de afdekplaat heen ziet is de poort van de TL subkist./p |
Upload Date 30/10/2007 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2007_10_30_18_31_17.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 30/10/2007 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2007_10_30_18_31_27.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 30/10/2007 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2007_10_30_18_31_37.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 30/10/2007 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2007_10_30_18_31_48.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 30/10/2007 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2007_10_11_23_24_11.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 11/10/2007 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2007_10_11_23_23_57.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 11/10/2007 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2007_10_11_23_24_22.jpg
pOp deze foto is goed te zien dat het rooster van de exact! tweeter iets uitsteekt.br /BRDat zelfde heb ik ook gedaan met het rooster voor de midrange en de kick./p |
Upload Date 11/10/2007 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2007_10_11_23_23_47.jpg
pDe achterkant van de midrange behuizing is helemaal open.br /BROok zit er schapenwol in de behuizing als demping. Om dit br /BReen beetje mooi af te werken heb ik er een stukje gaas tussenbr /BRgeplaatst. Kleine inkeeping voor de bekabeling./p |
Upload Date 11/10/2007 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2007_10_11_23_23_37.jpg
pDe nieuwe exact! Micro XT-AG uit elkaar gehaald om het rooster te spuiten de het aluminium sierring te polijsten./p |
Upload Date 11/10/2007 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2007_10_11_23_23_25.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 11/10/2007 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2007_10_11_23_23_11.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 11/10/2007 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2007_10_11_23_22_59.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 11/10/2007 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2007_10_11_23_22_47.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 11/10/2007 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2007_10_11_23_22_36.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 11/10/2007 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2007_10_11_23_22_26.jpg
pIk heb een stalen strip met 4 x M6 draad met 13 popnagels vastgezet op de a-styl.br /BRDe midrange heb ik met 4 x M6 bouten vast gezet op die stalen strip.br /BRDe tweeter is met 1 x M6 vast gezet aan de midrange behuizingbr /BRDe bekabeling voor de midrange en de tweeter heb ik vast gezet met een trekbandje.br /BRWanneer de a-styl bekleding gemonteerd is zie je hier helemaal niks meer van./p |
Upload Date 11/10/2007 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2007_10_11_23_22_16.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 11/10/2007 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2007_10_11_23_22_5.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 11/10/2007 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2007_10_11_23_21_54.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 11/10/2007 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2007_10_11_23_21_44.jpg
pEen overzichtsfoto vanuit de kofferbak genomen. Je verwacht het misschien niet, maar ik heb GEEN zicht belemmeringbr /BRvan de tweeters of de midranges./p |
Upload Date 11/10/2007 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2007_10_11_23_21_36.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 11/10/2007 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2007_10_11_23_21_23.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 11/10/2007 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2007_10_11_23_15_48.jpg
pTijdens het NK bij Boyd`s in Purmerend bracht EMMA jury lid Chris (SQoda) mij op het idee br /BRom de roosters voor de midrange en de kick net zo laten uitsteken als het rooster van de tweeter. Op deze foto is te zien hoe dat eruit ziet bij de kickbass./p |
Upload Date 11/10/2007 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2007_10_11_23_15_36.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 11/10/2007 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2007_10_11_23_15_25.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 11/10/2007 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2007_10_11_23_15_12.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 11/10/2007 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2007_10_11_23_15_1.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 11/10/2007 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2007_10_11_23_14_53.jpg
pDe Audio-System EX Phase kickbassen waren een stevige ondergrond nodig.br /BRDe stalen ring zat altijd vast met 4 pootjes, nu heb ik er per ring nog weer 4br /BRpootjes bij aan gelast. Tussen alle pootjes heb ik alles dicht gelast om zoveelbr /BRmogelijk massa te krijgen. Aan de binnenkant heb ik uiteindelijk alles strak gemaaktbr /BRmet poly-filler en plamuur./p |
Upload Date 11/10/2007 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2007_10_11_23_14_45.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 11/10/2007 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2007_10_11_23_14_31.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 11/10/2007 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2007_10_11_23_14_21.jpg
pHet uiteindelijke resultaat van de kofferbak. br /BRGrijze skai in combinatie met grijze flock is me zeer goed bevallen./p |
Upload Date 11/10/2007 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2007_10_11_23_14_14.jpg
pHier liggen enkele onderdelen te drogen van het flocken.br /BRSamen met Eelco 1 hele dag bezig geweest met het flockenbr /BRvan alle onderdelen in de auto. De muisgrijze flock is een harde flock./p |
Upload Date 11/10/2007 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2007_10_11_23_14_2.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 11/10/2007 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2007_10_11_23_13_53.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 11/10/2007 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2007_10_11_23_13_43.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 11/10/2007 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2007_10_11_23_13_32.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 11/10/2007 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2007_10_11_23_13_22.jpg
pOok hier weer poly-filler gebruikt om een perfect aansluitende afdekkap te maken./p |
Upload Date 11/10/2007 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2007_10_11_23_13_13.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 11/10/2007 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2007_10_11_23_13_3.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 11/10/2007 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2007_10_11_23_12_55.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 11/10/2007 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2007_10_11_23_12_43.jpg
pZijpanelen gemaakt in de kofferbak. De randen heb ik ingesmeerd met poly-filler om zo een perfectbr /BRaansluiting op de auto te krijgen./p |
Upload Date 11/10/2007 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2007_10_11_23_12_30.jpg
|
Upload Date 11/10/2007 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2007_10_11_23_12_17.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 11/10/2007 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2007_10_11_23_12_7.jpg
pDoor een vierkant gat te maken in een afwerkkap in de kofferbak, kon ik de subkist weer 4cm verder naarbr /BRachteren plaatsen. In een kofferbak van een Polo is dat best veel./p |
Upload Date 11/10/2007 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2007_10_11_23_11_56.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 11/10/2007 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2007_10_11_23_11_48.jpg
pDe subwooferkist is vast gezet met 4 hoekijzers./p |
Upload Date 11/10/2007 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2007_10_11_23_11_35.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 11/10/2007 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2007_10_11_23_11_25.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 11/10/2007 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2007_10_11_23_11_16.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 11/10/2007 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2007_10_11_23_11_8.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 11/10/2007 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2007_10_11_23_8_29.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 11/10/2007 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2007_10_11_23_8_19.jpg
pDe versterkers zijn met elk 4 M4 bouten vast gezetbr /BRaan 2 stalen strippen. De stalen strippen zijn weer vastbr /BRgezet met 8 M12 bouten. De processor is vast gezetbr /BRmet 4 M4 bouten./p |
Upload Date 11/10/2007 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2007_10_11_23_8_5.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 11/10/2007 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2007_10_11_23_7_53.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 11/10/2007 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2007_10_11_23_7_43.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 11/10/2007 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2007_10_11_23_7_33.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 11/10/2007 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2007_10_11_23_7_25.jpg
pDit zijn de onderdelen voor het versterker/processor rek.br /BR4 x M12 draadeind en 6mm dikke stalen strippen./p |
Upload Date 11/10/2007 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2007_10_11_23_7_15.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 11/10/2007 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2007_10_11_23_7_5.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 11/10/2007 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2007_10_11_23_6_55.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 11/10/2007 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2007_10_11_23_6_45.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 11/10/2007 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2007_10_11_23_6_32.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 11/10/2007 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2007_10_11_23_6_18.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 11/10/2007 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2007_10_11_23_6_7.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 11/10/2007 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2007_10_11_23_5_54.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 11/10/2007 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2007_10_11_23_5_37.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 11/10/2007 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2007_10_11_23_5_23.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 11/10/2007 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2007_10_11_23_5_11.jpg
pDoorvoertules geplaatst voor:br /BR- 50mm2 voeding verdeelpunt kofferbakbr /BR- 50mm2 massa verdeelpunt kofferbakbr /BR- 4mm2 voeding headunitbr /BR- 4mm2 massa headunit/p |
Upload Date 11/10/2007 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2007_10_11_23_5_1.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 11/10/2007 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2007_10_11_23_4_51.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 11/10/2007 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2007_10_11_23_4_40.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 11/10/2007 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2007_10_11_23_4_29.jpg
pOnder de bestaande doorvoer heb ik er een nieuwe bijgemaakt.br /BRIk heb eerst een klein gaatje geboord in het schutboard. br /BRDaarna heb met een speedboor 25mm het gat erin geboord.br /BRDeze extra doorvoer heb ik gemaakt om ook een 50mm2 massa kabelbr /BRnaar achteren te leggen./p |
Upload Date 11/10/2007 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2007_10_11_23_4_15.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 11/10/2007 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2007_10_11_23_4_4.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 11/10/2007 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2007_10_11_23_3_51.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 11/10/2007 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2007_10_11_23_3_40.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 11/10/2007 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2007_10_11_23_3_27.jpg
pAchter de headunit heb ik de optische kabel vast gezet met een trekbandje aan een stripje van het dashboard./p |
Upload Date 11/10/2007 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2007_10_11_23_3_16.jpg
pDe headunit is vast gezet met 6 M5 bouten.br /BRDe 6mm dikke stalen strippen zijn met 4 M5 bouten vast gezet aan het dashboard./p |
Upload Date 11/10/2007 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2007_10_11_23_3_6.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 11/10/2007 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2007_10_11_23_2_53.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 11/10/2007 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2007_10_11_23_2_42.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 11/10/2007 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2007_10_11_23_2_24.jpg
pDe accu heeft ook nooit echt vast gezeten, dus dat heb ik ook aangepast.br /BR2 stalen strippen van 6mm dik aan de accu bak vast gebout en ook nogbr /BRvast gebout aan de carrosserie zelf. De nieuwe Optima Red Top is met 4 M6br /BRbouten vast gezet op de 2 stalen strippen./p |
Upload Date 11/10/2007 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2007_10_11_23_2_11.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 11/10/2007 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2007_10_11_23_1_55.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 11/10/2007 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2007_10_11_23_1_41.jpg
pHet eindresultaat van de aangepast tellerkap. br /BRDe tellerkap is geflockt door Eelco met een zachte zwarte flock./p |
Upload Date 11/10/2007 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2007_10_11_23_0_24.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 11/10/2007 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2007_10_11_23_0_13.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 11/10/2007 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2007_10_11_22_59_57.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 11/10/2007 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2007_10_11_22_59_44.jpg
pOm de aansluiting op het dashboard zo strak mogelijk te krijgen heb ik tussen het dashboard en de tellerkapbr /BReen laagje poly-filler gedrukt. Na het verwijderen de randen even bijschuren en dan past hij perfect./p |
Upload Date 11/10/2007 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2007_10_11_22_59_34.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 11/10/2007 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2007_10_11_22_59_19.jpg
pDe tellerkap heb ik ook een stuk ingekort en lager gemaakt. Dit heb ik gedaan door middel van pur enbr /BRpoly in combinatie met fleece doek van ACR. Ik heb het polyen in de auto gedaan om te voorkomen datbr /BRhet krom ging trekken./p |
Upload Date 11/10/2007 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2007_10_11_22_59_6.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 11/10/2007 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2007_10_11_22_58_44.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 11/10/2007 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2007_10_11_22_58_19.jpg
pIn de teller kap heb ik een voltmeter gebouwd. Eerst een mdf malletje gemaakt voor de voltmeter zelf.br /BRDeze in de kap vast gelijmd. Daarna de grote stukken dicht gesmeerd met poly-filler. Als laatste een br /BRlaagje plamuur aangebracht om het geheel strak te maken./p |
Upload Date 11/10/2007 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2007_10_11_22_57_59.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 11/10/2007 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2007_10_11_22_57_43.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 11/10/2007 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2007_10_11_22_57_28.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 11/10/2007 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2007_10_11_22_57_12.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 11/10/2007 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2007_10_11_22_56_45.jpg
pDe PVC buis voor de exact! MG10/6 midrange is vervangen voor een speciaal berekende span style="padding-top: 2px" class="Normaltext"transmissielijn behuizing.br /BRDeze behuizingen heb ik laten draaien. De behuizing en de voorste sierring zijn van aluminium en de achterste ringbr /BRis van normaal koolstof staal. De achterste ring is van staal omdat ik daar een 6mm dikke stalen strip opvast ga lassen./span/p |
Upload Date 11/10/2007 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2007_10_11_22_56_28.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 11/10/2007 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2007_10_11_22_56_12.jpg
pOok voor de frontset is een testopstelling gemaakt.br /BRZowel de tweeter als de midrange kunnen nu alle br /BRkanten op gericht worden om de beste positie te bepalen./p |
Upload Date 11/10/2007 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2007_10_11_22_55_55.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 11/10/2007 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2007_10_11_22_54_27.jpg
pStevige testkist gebouwd voor de nieuwe Audio-System HX 12 SQ subwoofer.br /BRKist is verstevigd door middel van bezemstelen./p |
Upload Date 11/10/2007 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2006_10_1_12_46_15.jpg
marqueeT h i r d . p l a c e . A m a t e u r . 4 0 0 0 . E M M A . E u r o . F i n a l s . 2 0 0 6 . - . T h i r d . p l a c e . A m a t e u r . 4 0 0 0 . E M M A . E u r o . F i n a l s . 2 0 0 6 . - . T h i r d . p l a c e . A m a t e u r . 4 0 0 0 . E M M A . E u r o . F i n a l s . 2 0 0 6 . - . T h i r d . p l a c e . A m a t e u r . 4 0 0 0 . E M M A . E u r o . F i n a l s . 2 0 0 6 . - . T h i r d . p l a c e . A m a t e u r . 4 0 0 0 . E M M A . E u r o . F i n a l s . 2 0 0 6 . - . T h i r d . p l a c e . A m a t e u r . 4 0 0 0 . E M M A . E u r o . F i n a l s . 2 0 0 6 . - . T h i r d . p l a c e . A m a t e u r . 4 0 0 0 . E M M A . E u r o . F i n a l s . 2 0 0 6 . - . T h i r d . p l a c e . A m a t e u r . 4 0 0 0 . E M M A . E u r o . F i n a l s . 2 0 0 6 . - . T h i r d . p l a c e . A m a t e u r . 4 0 0 0 . E M M A . E u r o . F i n a l s . 2 0 0 6 . - . T h i r d . p l a c e . A m a t e u r . 4 0 0 0 . E M M A . E u r o . F i n a l s . 2 0 0 6/marquee/PPmarqueeF i r s t . p l a c e . A m a t e u r . 4 0 0 0 . E M M A . D u t c h . F i n a l s . 2 0 0 6 . - . F i r s t . p l a c e . A m a t e u r . 4 0 0 0 . E M M A . D u t c h . F i n a l s . 2 0 0 6 . - . F i r s t . p l a c e . A m a t e u r . 4 0 0 0 . E M M A . D u t c h . F i n a l s . 2 0 0 6 . - . F i r s t . p l a c e . A m a t e u r . 4 0 0 0 . E M M A . D u t c h . F i n a l s . 2 0 0 6 . - . F i r s t . p l a c e . A m a t e u r . 4 0 0 0 . E M M A . D u t c h . F i n a l s . 2 0 0 6 . - . F i r s t . p l a c e . A m a t e u r . 4 0 0 0 . E M M A . D u t c h . F i n a l s . 2 0 0 6 . - . F i r s t . p l a c e . A m a t e u r . 4 0 0 0 . E M M A . D u t c h . F i n a l s . 2 0 0 6 . - . F i r s t . p l a c e . A m a t e u r . 4 0 0 0 . E M M A . D u t c h . F i n a l s . 2 0 0 6 . - . F i r s t . p l a c e . A m a t e u r . 4 0 0 0 . E M M A . D u t c h . F i n a l s . 2 0 0 6 . - . F i r s t . p l a c e . A m a t e u r . 4 0 0 0 . E M M A . D u t c h . F i n a l s . 2 0 0 6/marquee |
Upload Date 1/10/2006 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2006_10_1_12_45_57.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 1/10/2006 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2006_10_1_12_45_30.jpg
Zo stond de auto erbij tijdens het EK in Zwiterland. |
Upload Date 1/10/2006 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2006_10_1_12_45_11.jpg
Een mooie foto van de kofferbak zoals hij erbij stond op het EK in Zwiterland. |
Upload Date 1/10/2006 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2006_9_27_17_10_43.jpg
Een overzicht foto van de kofferbak met de nieuwe versterkers erin.BRDe aluminium subwoofer ring ook weer zelf gemaakt en gepolijst. |
Upload Date 27/9/2006 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2006_9_27_17_10_32.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 27/9/2006 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2006_9_27_17_10_20.jpg
Een aluminium rand gemaakt om de headunit met daaronder een paneel die is meegespoten in de kleur van de auto. |
Upload Date 27/9/2006 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2006_9_27_17_10_10.jpg
Een totaal overzicht van de headunit, deurpaneel en de tweeters.BREn niet te vergeten de vloermat met exact! logo erin.BRDanke sehr Burkhard Möller. |
Upload Date 27/9/2006 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2006_9_27_17_9_55.jpg
De deurpanelen waren eerst bekleed met grijze skai. BROmdat ik graag alles in dezelfde styl wilde hebben heb ik deze ook mee gespoten.BRIk heb zelf een nieuwe aluminium ring gemaakt omdat de oude te klein was en er grote kieren te zien waren. De oude past wel perfect toen het skai ernog opzat. |
Upload Date 27/9/2006 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2006_9_27_17_9_43.jpg
De tweeter cupjes ook mee gespoten in de kleur van de auto.BRDe voorste aluminium ring heb ik ook gepolijst. |
Upload Date 27/9/2006 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2006_9_27_17_9_31.jpg
Om de styl van de auto door te trekken heb ik ook zelf 3 aluminium raampjes uitgefreesd en gepolijst. De kunststof kapjes van tsunami is in de kleur van de auto gespoten. |
Upload Date 27/9/2006 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2006_9_27_17_9_19.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 27/9/2006 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2006_9_27_17_9_6.jpg
Aansluitingen van de Steg K2.02, Steg K4.01 en de Alpine PXA-H700. |
Upload Date 27/9/2006 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2006_9_27_17_8_54.jpg
Toch maar eens een andere polijst manier geprobeerd. |
Upload Date 27/9/2006 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2006_9_27_17_8_42.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 27/9/2006 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2006_9_27_17_8_29.jpg
Om de installatie beter te kunnen afstellen heb ik er een Alpine PXA-H700 gebruikt. De 3 RCA kabels heb ik verwijderd en heb er een glasvezel kabel voor in de plaats gelegd. De glasvezel kabel is in zijn geheel beschermd door middel van deze loom-tube. |
Upload Date 27/9/2006 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2006_9_27_17_8_18.jpg
De exact! M15W gemonteerd op de deur. |
Upload Date 27/9/2006 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2006_9_27_17_8_3.jpg
Zelf een nieuwe adapter ring gedraaid. De schuine kant is voor een goede afstraling van de speaker aangezien hij achter de adapterring is gemonteerd. |
Upload Date 27/9/2006 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2006_9_27_17_7_51.jpg
De M15W wordt achter een nieuwe adapterring gemonteerd zodat ik niet de bestaande ring op de deur hoef te vervangen. Maar de buitendiameter van de M15W is groter dan de binnendiameter van mijn ring op de deur. De M15W heb ik daarom afgedraaid op 144mm doorsnede. |
Upload Date 27/9/2006 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2006_9_27_17_4_12.jpg
Een mdf adapter ring gemaakt om de exact! M15W mid speaker te testen.BRHad niet verwacht dat er nog zoveel laag uit deze speaker zou komen. |
Upload Date 27/9/2006 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2006_9_27_17_3_46.jpg
De subkist zit met 2 hoekprofielen vast geschroefd. |
Upload Date 27/9/2006 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2006_9_27_17_3_17.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 27/9/2006 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2006_9_27_17_2_48.jpg
Om in 1 keer een passende plaat ze meten en te zagen voor de achterbank zat er niet in. Dus ook hier weer een plaat gezaagd en daarna de kieren opgevuld met Poly Filler om een exacte afdruk te krijgen. Van deze Poly mal heb ik met de kopieer frees een nieuwe plaat gefreest en deze paste perfect. |
Upload Date 27/9/2006 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2006_9_27_17_2_33.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 27/9/2006 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2006_9_27_17_1_39.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 27/9/2006 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2006_9_27_17_1_20.jpg
De onderste plaat is de exacte afdruk van de versterker.BRDe bovenste is de mal om uiteindelijk uit te frezen in de afdekplaat.BRDe bovenste plaat is uitgezaagt met een kopieer freez. |
Upload Date 27/9/2006 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2006_9_27_17_1_0.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 27/9/2006 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2006_9_27_15_31_2.jpg
Om een strakke afdekplaat te krijgen heb ik een exacte afdruk genomen van de versterker. De Steg K4.01 is even groot als de Steg K2.02.BRIk heb de versterker in gewikkeld met schilderstape.BRDaarna een vierkant gat uitgezaagd en om de versterker gedaan.BRToen de randen vol gedrukt met Poly Filler. |
Upload Date 27/9/2006 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2006_9_27_15_30_48.jpg
De bodemplaat in de grondverf gezet.BRZo ziet het er iets mooier uit en is het mdf een beetje beschermd tegen vocht. |
Upload Date 27/9/2006 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2006_9_27_15_30_37.jpg
Versterker plateau gemaakt voor de Steg K4.01 en de Steg K2.02 op komen.BRDaaronder komt de Alpine PXA-H700 en 2 Dietz verdeelblokken. |
Upload Date 27/9/2006 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2006_9_27_15_30_22.jpg
De bodemplaat helemaal leeg gehaald om de nieuwe versterkers en processor op te kunnen monteren. |
Upload Date 27/9/2006 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2006_9_27_15_30_9.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 27/9/2006 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2006_9_27_17_5_37.jpg
3 weken voor het Nederlands Kampioenschap stond de auto er zo bij. |
Upload Date 27/9/2006 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2006_6_23_1_28_47.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 23/6/2006 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2006_6_23_1_28_38.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 23/6/2006 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2006_6_23_1_28_30.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 23/6/2006 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2006_6_23_1_28_21.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 23/6/2006 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2006_6_23_1_28_12.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 23/6/2006 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2006_6_23_1_28_2.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 23/6/2006 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2006_6_23_1_27_50.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 23/6/2006 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2006_6_23_1_27_40.jpg
De tweeter cups zijn gemonteerd met 1 x m6 per stuk.BRDe bekabeling heb ik aan het einde afgewerkt met AMP stekkers, want zo is het makkelijker om je a-styl er uit te halen. |
Upload Date 23/6/2006 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2006_6_23_1_27_29.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 23/6/2006 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2006_6_23_1_27_17.jpg
Het bakje onder de headunit is aan de achterkant open gemaakt.BRAls ik de headunit monteerd haal ik alle bekaneling door het bakje en druk de stekkers in elkaar. Daarna druk ik de bekabeling een klein stukje terug en druk het Alpine blokje ervoor. Dit heb ik zo gedaan omdat er bijna geen ruimte achter de headunit is. |
Upload Date 23/6/2006 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2006_6_23_1_27_6.jpg
De bekabeling achter de headunit.BRDe remote is ook afgezekerd ( 1 A ) |
Upload Date 23/6/2006 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2006_6_23_1_26_56.jpg
Alle bekabeling bij elkaar gepakt en in elkaar getaped met linnentape. |
Upload Date 23/6/2006 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2006_6_23_1_26_45.jpg
De Alpine 9955R ingeruild tegen een Alpine 7998R. De Alpine 7998R klinkt beter in mijn installatie dan de Alpine 9855R. |
Upload Date 23/6/2006 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2006_6_23_1_26_34.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 23/6/2006 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2006_6_23_1_26_27.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 23/6/2006 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2006_6_23_1_26_19.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 23/6/2006 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2006_6_23_1_26_13.jpg
Het eind resultaat. Alle bekabeling beschermd met vijverslang. Alle kabels die origineel gezekerd waren door VW zijn opnieuw gezekerd in de mini anl zekeringhouders. Er is een Rema heftruck stekker gemonteerd waar ik de voeding op aan kan sluiten. De audio wordt met 80A direct gezekerd vanaf de + pool. De mini anl zekeringblokken worden vanaf de + ook direct gezekerd met 150A. |
Upload Date 23/6/2006 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2006_6_23_1_26_3.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 23/6/2006 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2006_6_23_1_25_51.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 23/6/2006 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2006_6_23_1_25_37.jpg
Mini ANL zekeringhouder gedemonteerd. Daarna zijn deze ook zwart gespoten. |
Upload Date 23/6/2006 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2006_6_23_1_25_28.jpg
Optima Black Top |
Upload Date 23/6/2006 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2006_6_23_1_25_16.jpg
De accu met afgeplakte accu polen, want de accu wordt zwart gespoten.BRZo ziet het er in de motorruimte allemaal wat strakker en origineler uit. |
Upload Date 23/6/2006 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2006_6_23_1_25_5.jpg
Hier heeft de originele Volkswagen accu gezeten. Deze heeft plaats gemaakt voor een Optima Yellow Top. |
Upload Date 23/6/2006 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2006_6_23_1_24_54.jpg
Massa tussen de accu en de carrosserie vervangen voor 2 x 35mm2. |
Upload Date 23/6/2006 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2006_6_23_1_24_37.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 23/6/2006 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2006_6_23_1_24_23.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 23/6/2006 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2006_6_23_1_24_12.jpg
Dit is het mini anl zekering blok met 3 adapters en het massief messing staafje.BRIk heb voor een mini anl zekering blok gekozen omdat zekeringen inpassen vanaf 20A tot 300A. |
Upload Date 23/6/2006 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2006_6_23_1_24_1.jpg
De bovenste adapter is de originele.BRDe tweede adapter is afgedraaid zodat het in de voedende kant past.BRDe derde en de vierde zijn afgedraaid zodat ze in de gezekerde kant passen. |
Upload Date 23/6/2006 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2006_6_23_1_23_51.jpg
Deze adapters van Tsunami waren nog steeds iets te groot voor mijn mini anl zekeringen blokken. Deze heb ik op school kunnen afdraaien. Tevens heb ik een massief messing staafje gedraaid die tussen beide verdeelblokken zitten. |
Upload Date 23/6/2006 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2006_6_23_1_23_39.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 23/6/2006 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2006_6_23_1_23_11.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 23/6/2006 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2006_6_23_1_22_56.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 23/6/2006 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2006_6_23_1_22_43.jpg
Het poly bakje wordt vastgezet op het deurpaneel met 4 x m5 bouten.BRIn het poly bakje zitten 4 x m5 inslagmoeren. |
Upload Date 23/6/2006 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2006_6_23_1_22_34.jpg
De poly deurbaken zijn bekleed met grijse skai.BRDe aluminium ring is erin gemonteerd met daarachter het rooster. |
Upload Date 23/6/2006 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2006_6_23_1_22_17.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 23/6/2006 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2006_6_23_1_22_6.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 23/6/2006 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2006_6_23_1_21_55.jpg
De ringen zijn gemonteerd op een plaat zodat ze geen kant op kunnen schieten.BROp de zelf gemaakte polijst machine heb ik eerst schuurpapier gebruikt, daarna Scotch Bright en daarna gewoon een oud stuk doek met Belgom Alu. |
Upload Date 23/6/2006 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2006_6_23_1_21_45.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 23/6/2006 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2006_6_23_1_21_34.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 23/6/2006 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2006_6_23_1_21_23.jpg
Een aluminium plaat van 5mm dik. Hierop zijn 2 ringen afgetekend.BRDe binnenkant van de ringen heb ik vast gezet met schroeven.BRDe ringen zelf heb ik vast gezet met schroeven.BRWanneer je dit niet doet kan de frees op het laatst flink gaan happen in je werkstuk en zo blijft het allemaal goed vast zitten.BROm in dit aluminium te frezen heb ik een goede frees opgehaald en een busje snij olie. De bovenfrees heb ik op zo weinig mogelijk toeren ingesteld ( 150 tpm )BROm 5mm diep te gaan frezen moest ik wel 20x een rondje maken met de bovenfrees want zodiep kun je niet per rondje. |
Upload Date 23/6/2006 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2006_6_23_1_21_13.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 23/6/2006 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2006_6_23_1_20_56.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 23/6/2006 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2006_6_23_1_20_43.jpg
Eerst heb ik de randen ingesmeerd met polyesther. BRToen heb ik het overige Fleece aan de achterkant verwijderd en de hele achterkant glad opgeschuurd. Nu blijft de Fleece wel op zijn plaats en kan ik het paneel goed op het deurpaneel monteren. Dan het deurpaneel op de deur monteren. Dit heb ik zo gedaan omdat het poly werk anders krom kan trekken of net niet in de goede vorm komt. |
Upload Date 23/6/2006 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2006_6_23_1_20_33.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 23/6/2006 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2006_6_23_1_20_21.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 23/6/2006 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2006_6_23_1_20_10.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 23/6/2006 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2006_6_23_1_19_58.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 23/6/2006 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2006_6_23_1_19_48.jpg
De mdf ringen met mechano op het polyesther gemonteerd. Nu heb ik de juiste afstanden en het is stevig genoeg om er Fleece overheen te trekken. |
Upload Date 23/6/2006 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2006_6_23_1_19_37.jpg
In beide ringen zitten 6 m5 inslag moeren zodat de aluminium ringen daarin goed kunnen worden gemonteerd. |
Upload Date 23/6/2006 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2006_6_23_1_19_21.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 23/6/2006 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2006_6_23_1_19_5.jpg
Polyesther geschuurd en gemonteerd op het deurpaneel. Het deurpaneel weer gemonteerd op de deur zelf. Zo kan ik de mdf ringen precies goed plaatsen. |
Upload Date 23/6/2006 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2006_6_23_1_18_49.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 23/6/2006 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2006_6_23_1_18_38.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 23/6/2006 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2006_6_23_1_18_25.jpg
Het deurpaneel afgeplakt met schilderstape om een exacte afdruk van het paneel te krijgen. 2 lagen glasvezel mat en een beetje polyesther. Wanneer de poly uitgehard is trek je het hele poly werk zo van je deurpaneel. |
Upload Date 23/6/2006 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2006_6_23_1_18_3.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 23/6/2006 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2006_6_23_1_17_47.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 23/6/2006 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2006_6_23_1_17_35.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 23/6/2006 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2006_6_23_1_13_28.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 23/6/2006 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2006_6_23_1_13_17.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 23/6/2006 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2006_6_23_1_13_7.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 23/6/2006 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2006_6_23_1_12_56.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 23/6/2006 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2006_6_23_1_12_45.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 23/6/2006 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2006_6_23_1_12_33.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 23/6/2006 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2006_6_23_1_12_22.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 23/6/2006 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2006_6_23_1_12_9.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 23/6/2006 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2006_6_23_1_11_57.jpg
De 2 stalen ringen die op de deur worden gemonteerd zijn 10mm dik.BR6 x m5 schroefdraad getapt en 4 stukken stalen strip is er aangelast.BRDeze strippen zitten met 4 x m10 gemonteerd op de deur. |
Upload Date 23/6/2006 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2006_6_23_1_11_42.jpg
De deur is helemaal leeg gehaald om de nieuwe midspeakers te monteren.BRTe zien is dat de deur totaal niet stevig is en zeer grote gaten heeft.BRDaarom heb ik per deur 6 meter strip gebruikt om de deur steviger te maken en zodat ik de deur luchtdicht kon maken. Tegen de strippen heb ik de bitumen aangeplakt. Zowel aan de binnenzijde als aan de buitenzijde. |
Upload Date 23/6/2006 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2006_6_23_1_11_18.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 23/6/2006 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2006_6_23_1_11_6.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 23/6/2006 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2006_6_23_1_10_53.jpg
In 2005 speelde ik een 10 inch subwoofer. Er zaten dus nog 8 gaten in de kist voor die 10 inch. Om de exact! SS23W ( 9 inch ) te kunnen monteren heb ik een ring laten laseren en schroefdraad in getapt. Deze ring is met 8 x m5 verzonkenkop op de kist gemonteerd. Waarna de exact! 9 inch met 10 x m5 op de ring is gemonteerd. |
Upload Date 23/6/2006 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2006_6_23_1_10_42.jpg
50A Continue voeding voor de EMMA Sound Quality wedstrijden. |
Upload Date 23/6/2006 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2005_9_25_21_39_7.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 25/9/2005 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2005_9_25_21_38_10.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 25/9/2005 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2005_9_24_19_18_24.jpg
Dit is hem dan, de auto die alle audio vervoerd. BR( De dag voor de Nederlandse Finales in Zwolle ) |
Upload Date 24/9/2005 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2005_9_24_19_18_13.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 24/9/2005 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2005_9_24_19_18_1.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 24/9/2005 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2005_9_24_19_17_50.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 24/9/2005 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2005_9_24_19_17_40.jpg
Eindelijk, na 1,5 jaar is mijn kofferbak gespoten in de carrosserie kleur.BRDe spuiter heeft goed zijn best gedaan en alles is mooi strak geworden. |
Upload Date 24/9/2005 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2005_9_24_19_17_29.jpg
Goed shot van de RX pro tweeter in de a-stijl. |
Upload Date 24/9/2005 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2005_9_24_19_17_10.jpg
Alpine 9855R met actieve filtering en tijdcorrectie. |
Upload Date 24/9/2005 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2005_9_24_19_16_58.jpg
De heftruck stekker bovenop de accu. Dit werkt perfect en heeft een goede verbinding. ( 10mm2 kabel ) |
Upload Date 24/9/2005 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2005_9_24_19_16_40.jpg
In de originele zekeringhouder van mijn VW had ik 1 aansluiting nog niet in gebruik. Daar heb ik dus mijn stekker op aan gesloten voor mijn acculader.BR40A zekering ertussen. ( 10mm2 ) |
Upload Date 24/9/2005 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2005_9_19_18_22_31.jpg
De hele ventilator er maar uitgehaald.BRDaarna getest en hij speelde weer prima en geen melding ofzo op het display. |
Upload Date 19/9/2005 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2005_9_19_18_22_14.jpg
De stekker van de ventilator. |
Upload Date 19/9/2005 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2005_9_19_18_21_12.jpg
Achterplaat, bovenplaat en het cd-loopwerk gedemonteerd. |
Upload Date 19/9/2005 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2005_9_19_18_20_58.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 19/9/2005 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2005_9_19_18_20_35.jpg
Alpine 9855R is weer uit de auto en ligt op de operatie tafel.BRDe ventilator maakt te veel lawaai en is erg storend.BROp de oude modellen kon deze via de instellingen uit worden gezet, maar deze niet.BRDus dan hardware matig maar eens kijken hoe we dat gaan oplossen. |
Upload Date 19/9/2005 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2005_9_17_18_26_57.jpg
Het resultaat mag er zijn. Eerste keer tweeters in de a-stijlen gepolyd. |
Upload Date 17/9/2005 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2005_9_17_18_26_45.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 17/9/2005 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2005_9_17_18_26_34.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 17/9/2005 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2005_9_17_18_26_22.jpg
Uiteraard ook beschermd in snakeskin. |
Upload Date 17/9/2005 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2005_9_17_18_26_12.jpg
Verbinding van de tweeter met de kabel naar de versterker (F2-130)BRAders in elkaar gedraaid en zo weinig mogelijk tin gebruikt.BRDaarna 2 stukjes krimpkous eromheen en klaar. |
Upload Date 17/9/2005 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2005_9_17_18_26_1.jpg
Hier liggen de a-stijlen te wachten op de bekleding. De bekleding heb ik vast gezet dmv Bison Spuitlijm en dat spul werkt voor mij prima. |
Upload Date 17/9/2005 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2005_9_17_18_25_49.jpg
De a-stijl is inmiddels grof gedschuurd (korrel 80) en gemonteerd om te kijken of alles nog past. Fijn er dan korrel 80 heb ik de a-stijlen ook niet geschuurd omdat er toch stof overheen komt. |
Upload Date 17/9/2005 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2005_9_17_18_25_35.jpg
Hier heb ik met de dremel de achterkant los gehaald. Hier kun je nog goed zien hoe de stof genaaid was. |
Upload Date 17/9/2005 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2005_9_17_18_25_24.jpg
De a-stijlen bekleed met speakersstof en aan de achterkant strak in elkaar genaaid. Daarna 2 dunne laagje poly erop gesmeerd. Vezelversterkt is niet nodig voor de a-stijlen. |
Upload Date 17/9/2005 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2005_9_17_18_25_12.jpg
Toen het kleine beetje lijm was opgedroogd heb ik de a-stijlen uit de auto gehaald om ze beter te kunnen insmeren met lijm. Ik heb de ringen in de auto vast een beetje ingesmeerd zodat ze op de juiste positie blijven zitten. |
Upload Date 17/9/2005 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2005_9_17_18_24_47.jpg
Daarna de a-stijlen in de auto gemonteerd om zo de ringen precies af te stellen zoals ik de tweeters had staan. Toen dat klaar was heb ik ze vast gelijmd met bison transparant kit. |
Upload Date 17/9/2005 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2005_9_17_18_24_35.jpg
De juiste plaats voor de MDF ringen bepalen en aftekenen. Daarna gat uitgezaagt zodat de ringen er precies inpassen en zodat ze nog een beetje te verstellen zijn. |
Upload Date 17/9/2005 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2005_9_17_18_24_24.jpg
MDF tweeter ringen limited Dave(Polo) edition. |
Upload Date 17/9/2005 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2005_9_17_18_24_14.jpg
Alpine 9855R Filters instellen. |
Upload Date 17/9/2005 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2005_9_17_18_24_3.jpg
Dremel vs Dashboard.BRRuimte gemaakt zodat de RCA kabels niet onderspanning komen te staan wanneer ik de Alpine erin schuif. Bij het bovenste din gat is weinig te zagen omdat daarachter mijn luchtkanaal loopt. |
Upload Date 17/9/2005 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2005_9_17_18_23_51.jpg
Ik ben dus voor het onderste din gat gegaan, maar dat ging ook niet lukken zonder het halve dashboard te bewerken. |
Upload Date 17/9/2005 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2005_9_17_18_23_40.jpg
In mijn polo 6N2 heb ik 2 din vakken beschikbaar voor het installeren van mijn Alpine 9855R. Als eerste heb ik het bovenste vak geprobeerd omdat EMMA daarna streeft. Dit was onmogelijk. Het grote probleem waren de RCA connectors. Deze staken te ver naar achteren. De Alpine stak voor 5cm uit. |
Upload Date 17/9/2005 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2005_9_17_18_23_30.jpg
In de speakerroosters heb ik een laagje zwarte speakersstof geplakt. Nu ziet het er al strakker uit en kijk je niet meer tegen die gele midbassen aan. |
Upload Date 17/9/2005 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2005_9_17_18_23_20.jpg
De deuren heb ik ook nog maar aangepakt. Er zat toch nog een beetje resonatie in.BRAls eerste heb ik nu de deur helemaal dicht geplakt om er zo voor te zorgen dat ik een dichte klankkast heb en niet meer tegen het deurpaneel aanspeel. |
Upload Date 17/9/2005 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2005_9_17_18_23_7.jpg
Het totaal overzicht na de verbouwing. Hiervoor speeld ik passief met de filters van de RX 165 pro. Nu wordt alles gefilterd door de Alpine 9855R. De klankweergave is stukken beter en ik heb nu tijd correctie. Om de Alpine 9855R te installeren viel nog niet mee. |
Upload Date 17/9/2005 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2005_9_17_18_22_56.jpg
Aansluitingen op de F4-600 en niet te vergeten de Audio System Power Cap 1,5 Fahrad. |
Upload Date 17/9/2005 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2005_9_17_18_22_42.jpg
De aansluitingen op de F2-130.BRBest wel makkelijk om een doosje rode krimkous aan te schaffen. |
Upload Date 17/9/2005 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2005_9_17_18_22_26.jpg
De RCA kabels zijn nu netter aangesloten en zijn afgeschermd met anti noise tape. |
Upload Date 17/9/2005 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2005_9_17_18_22_4.jpg
Zo ligt de bekabeling erbij onder de F4-600.BR- 50mm2 massa vanaf de carrosserie naar het verdeelblok.BR- 2 x 2,5mm2 voor de midbassenBR- 2 x 1,5mm2 voor de tweeters |
Upload Date 17/9/2005 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2005_9_17_18_21_44.jpg
Zo ligt de bekabeling erbij onder de F2-130.BRVan links naar rechts:BRRCA - 2 x 1,5mm2 voor de tweeters - 25mm2 voeding. |
Upload Date 17/9/2005 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2005_9_17_18_21_28.jpg
Zekeringverdeelblok van Dietz. Komt 35mm2 in en gaat 2 x 25mm2 en 1 x 10mm2 uit.BR2 x 25mm2 voor de F2-130 en de F4-600.BR1 x 10mm2 voor de voeding van de autoradio. |
Upload Date 17/9/2005 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2005_9_17_18_21_5.jpg
Zo gaat de 50mm2 massa kabel het verdeelblok in.BRAlle andere kabels in het verdeelblok zijn ook zo afgeschermd en hetzelfde geld voor het zekeringblok. |
Upload Date 17/9/2005 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2005_8_31_20_25_53.jpg
De subwoofer kist heb ik weer kaal geschuurd en heb de randen behandeld met fijnplamuur om de kleine gaatjes te dichten. Dit is op sommige plekken niet helemaal gelukt, maar die gaatjes zijn wel heel klein misschien dat ik dat meter met spuitplamuur of primer kan behandelen. |
Upload Date 31/8/2005 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2005_8_31_20_25_35.jpg
Dit zijn dus de kleine gaatjes die ik niet mooi strak krijg. Als iemand een oplossing heeft hoor ik het graag. |
Upload Date 31/8/2005 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2005_8_30_20_22_6.jpg
Dit is de 90graden Neutrik Speakon stekker. Zeer goede kwaliteit stekkers. |
Upload Date 30/8/2005 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2005_8_30_20_21_52.jpg
De aansluiting van de kabel aan de Neutrik Speakon stekker. Aan de uiteinden van de aders heb ik adereindhulsen bevestigd. |
Upload Date 30/8/2005 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2005_8_30_20_21_39.jpg
Afgewerkt met krimpkous, altijd makkelijk krimpkous in verschillende kleuren. |
Upload Date 30/8/2005 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2005_8_30_20_21_21.jpg
Volgens mij is het zo de bedoeling om die kabelvorken te bevestigen. Ik zet ze eraan met een waterpomptang. De kabel zit muurvast in de kabelvork. Dit is de kabel voor de subwoofer aansluiting op de kist zodat ik deze er uit kan pakken ivm reserve wiel. Deze kabel is 2.5mm2 en wordt gebruikt voor PA luidsprekers. |
Upload Date 30/8/2005 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2005_8_28_19_56_35.jpg
De achterpanelen heb ik ook voor het grootste gedeelte beplakt.BRHet scheelt echt een hoop herrie 1 zo`n matje over de wielkst. |
Upload Date 28/8/2005 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2005_8_28_19_56_20.jpg
Ook de zijkanten beplakt met bitumen. De bodem heeft 2 lagen. |
Upload Date 28/8/2005 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2005_8_28_19_56_2.jpg
Op advies van sommige sysers heb ik mijn kist beplakt met bitumen.BRMijn subwoofer wordt straks op de kop gemonteerd, scheelt me weer een punt bij de EMMA ivm die roosters en de kist wordt 3 liter groter dus misschien een beetje meer laag. |
Upload Date 28/8/2005 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2005_8_28_19_55_46.jpg
Ziet er wel strak uit zo. |
Upload Date 28/8/2005 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2005_8_28_19_55_28.jpg
De eerste echte Audio-System condensator.BRDe sticker paste precies.BRHet was een Audio-Link 1,5 Fahrad. |
Upload Date 28/8/2005 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2005_8_28_19_55_11.jpg
Ik had voor al 50mm2 vanaf de accu naar de carrosserie gebruikt. Dus heb ik de 35mm2 massa kabel achter vervangen voor een 50mm2. Aangebracht onder de gordelbout. Deze kabel gaat straks naar een verdeelblok waar de 2 versterkers en de autoradio op aan worden gesloten. |
Upload Date 28/8/2005 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2005_8_28_19_54_53.jpg
Zo wordt de remote op de condensator aangesloten. Dan gaan de andere 2 kabels naar de F4-600 en de F2-130. De aders zijn aangeknepen en daarna gesoldeerd met daarna een krimpkous als afwerking. |
Upload Date 28/8/2005 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2005_8_28_19_54_34.jpg
Zo ligt alles ernu bij te wachten op de Alpine 9855r.BRDe iso stekkers van VW zijn straks niet meer nodig.BRRCA`s zijn afgeschermd met krimpkous in een kleurtje.BRGeel = midBRRood = subBRBlauw = tweet/PPDe RCA met blauwe krimpkous is een nieuwere kabel van Shark Wire, vandaar een andere connector.BR |
Upload Date 28/8/2005 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2005_8_28_19_54_16.jpg
De voeding en massa kabel voor de autoradio netjes afgeschermd. |
Upload Date 28/8/2005 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2005_8_28_19_53_58.jpg
De nieuwe voeding en massa kabels voor de autoradio. 2 x 5mm2BR |
Upload Date 28/8/2005 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2005_8_28_19_53_39.jpg
Zoals ik al had gezegd was ik van plan de uiteinden van de RCA af te schermen met snakeskin, maar omdat dit niet mogelijk was heb ik toch doorgezocht naar een andere oplossing. Anti-noise tape is de oplossing. Ideaal spul om het daarvoor te gebruiken en het ziet er nog strak uit ook. |
Upload Date 28/8/2005 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2005_8_4_19_47_18.jpg
Ik was van plan de RCA`s 30cm voor het einde ieder kanaal appart de beschermen met snakeskin, maar dat heb ik gedaan en zag er gewoon niet uit.BRIk heb de kabels niet tot het eind beschermd omdat ik ze dan niet goed kan aansluiten. Het uiteinde waar minder lang bescherming omzit is de kant voor de versterker. Op 1 van de onderstaande foto`s is duidelijk hoe ik de versterker wil aansluiten, dan wordt het ook wat duidelijker waarom ik de RCA niet helemaal afscherm. |
Upload Date 4/8/2005 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2005_8_4_19_47_7.jpg
Nadat ik een half jaar had ronde gereden, was mijn bodemplaat gaan doorhangen.BRTja eigen schuld, ik had niet voor mdf moeten kiezen als bodemplaat.BROmdat ik geen zin had om de bodemplaat opnieuw te gaan maken van beter hout, heb ik de mdf bodemplaat verstevigd met aluminium u en v profielen.BRDaarna heb ik de bodemplaat in de grondverf gezet. |
Upload Date 4/8/2005 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2005_8_2_22_8_15.jpg
Ik heb de beide versterkers geplaats om te zien of de RCA kabels nog ruimte genoeg hebben. Zoals de RCA kabel op de foto te zien is aangesloten, zo worden de anderen ook aangesloten. De RCA heb ik ook nog met 90graden stukjes aangesloten op de F4-600 maar dan kan moelijk bij de instel mogelijkheden. Toen ik de F2-130 nog niet had, had ik de RCA voor de F4-600 heel anders aangesloten, maar hoe de kabel er nu naartoe loopt vind ikzelf stukken netter en beter. De RCA ga ik nog wel afschermen met snakeskin. De laatste 30 cm van de RCA aan de versterker kant nog appart per kanaal met kleine snakeskin. Aan het eind van de snakeskin tegen de connectors aan gebruik ik maximaal 2cm krimpkous, omdat krimpkous zeer stug is en anders kan ik de RCA kabel niet makkelijk buigen om zo aan te sluiten alsop de foto. |
Upload Date 2/8/2005 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2005_8_2_22_7_52.jpg
Onder de condensator houder heb ik een nieuw plateau gemaakt voor de F2-130.BRHet grote gat in het plateau is voor een beetje koeling en zo kan ik de kabels onder de versterker nog makkelijk vast maken. |
Upload Date 2/8/2005 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - SyS_2005_7_27_19_49_53.jpg
Vandaag bij Dave langs geweest voor een kleine versterker voor de tweeters.BRDe RX 165 pro compo wordt straks actief aangestuurd:/PPMidbass : F4-600BRTweeter : F2-130/PPEerst gebruik ik de tweeters van de RX 165 pro.BRWanneer alles is aangesloten en er weer tijd is, ga ik bij Dave langs om de HX tweets te proberen. |
Upload Date 27/7/2005 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - 104.jpg
De kofferbak heb ik snel een kleurtje gegeven zodat het er 5 juni iets leuker uitziet. De bedoeling is om het te laten spuiten. Zilver metalic |
Upload Date 31/5/2005 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - 103.jpg
De tweeters zijn verplaatst naar beneden en iets bescheidener gemonteerd.BRNu kan ik de tweeters nog bijstellen voordat ik ze difinitief ga wegwerken met poly. |
Upload Date 31/5/2005 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - 102.jpg
Over de poly heen heb ik nog 1 laag bitumen aangebracht.BRHet deurpaneel is nu stukken steviger. Het deurpaneel resoneerd nu gelukkig niet meer mee en ik kan merken dat ik meer laag uit de compo krijg dan voorheen.BREn natuurlijk geen gekraak meer. |
Upload Date 26/5/2005 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - 101.jpg
Het resultaat van een laag glasvezelmatten en 1,5 liter poly. |
Upload Date 26/5/2005 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - 100.jpg
Dit is een emmertje vol kleine stukjes glasvezel.BRDeze vezels heb ik door de poly heen gegooid en geroerd.BRDeze kleine vezels zorgen voor heel veel stevigheid. |
Upload Date 26/5/2005 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - 099.jpg
Als eerste heb ik het zwarte piepschuim blok verwijderd.BRIk heb alle glasvezelmatten van te voren uitgeknipt en neergelegd hoe het moest komen. Daarna deurpaneel instrijken met poly, glasvezelmatten erop gelegd en daarover weer een laag poly gesmeerd. |
Upload Date 26/5/2005 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - 098.jpg
Een kaal, licht en slap deurpaneel.BRDie wordt ook behandeld. |
Upload Date 26/5/2005 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - 097.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 26/5/2005 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - 096.jpg
De bitumen hebben van de deur een klankkast gemaakt door de gater te overlappen.BRDe speakerring is nu 1 geheel met de deur geworden. |
Upload Date 26/5/2005 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - 095.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 26/5/2005 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - 094.jpg
Aan de binnenkant van deur is 1 laag bitumen aangebracht. |
Upload Date 26/5/2005 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - 093.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 26/5/2005 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - 092.jpg
De binnekant behandeld met 1 laag bitumen en de buitenkant met 2 lagen bitumen. |
Upload Date 26/5/2005 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - 091.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 26/5/2005 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - 090.jpg
De originele speaker adapters met 2 mdf ringer erop gemonteerd worden ook verstevigd met bitumen. Hierdoor wordt het geheel 1 massa waardoor de mid nog beter op de deur vast komt te zitten. |
Upload Date 26/5/2005 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - 089.jpg
Hier een kale deur die nodig toe is aan een bitumen behandeling. |
Upload Date 26/5/2005 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - 088.jpg
De mid speaker van de Audio System RX 165 pro, wat komt hier een kick vanaf !!!!! Deur moet nog wel gedempt worden, deurpaneel rammelt een "beetje" De gril en de rand wordt ook nog grijs gespoten. |
Upload Date 14/12/2004 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - 087.jpg
Shot vanaf de buitenkant. |
Upload Date 14/12/2004 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - 086.jpg
De tweeters heb snel geplaatst op een stukje blik. Ik ga ze nog wel verder naar beneden plaatsen omdat ze nog redelijk schel klinken. Daarna ga ik ze uitrichten en in netjes verwerken in de a-styl door middel van polyester. |
Upload Date 14/12/2004 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - 085.jpg
Totaal overzicht van de kofferbak, zonder de afwerk plaat over de versterker. |
Upload Date 14/12/2004 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - 084.jpg
Afwerkplaat verwijderd en dan komen de scheidingsfilters van de Audio System RX 165 Pro ook te voorschijn!!! |
Upload Date 14/12/2004 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - 083.jpg
Totaal overzicht van de kofferbak, met de afwerk plaat over de versterker. Dit geheel wordt nog gespoten. |
Upload Date 14/12/2004 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - 082.jpg
De neutrik speakon stekker en contra stekker maken het mogelijk de subwoofer kist makkelijk af te koppelen. |
Upload Date 14/12/2004 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - 081.jpg
Scheidingsfilter aansluitingen |
Upload Date 14/12/2004 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - 080.jpg
De tweeter- en midspeakerkabel zijn in de kofferbak afgewerkt met krimkous en worden zo op het scheidingsfiler aangesloten. |
Upload Date 14/12/2004 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - 079.jpg
De tweeter- en midspeakerkabels zijn beide beschermd met snakeskin. Hier komen deze samen in een grotere snakeskin en komen zo uit in de kofferbak. |
Upload Date 14/12/2004 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - 078.jpg
De 2 mdf ringen die op de speakeradapter zijn gemonteerd heb ik behandeld met poly. Zo wordt het geheel iets steviger en zet het nu uit als het in de deur vochtig is. De stekkers worden nog vervangen voor vergulde exemplaren. |
Upload Date 14/12/2004 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - 077.jpg
Speaker kabel door de stekker en door de contra stekker heen getrokken en nu maar hopen dat alles weer goed in elkaar past. |
Upload Date 14/12/2004 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - 076.jpg
Dit is de stekker van de deur met de 2 x 2.5mm2 speakerkabel erdoor heen. Deze kabel is ook weer netjes beschermd met snakeskin. |
Upload Date 14/12/2004 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - 075.jpg
Dit is dus de stekker van de deur. Ook hier heb ik een gat ingeboord voor de kabeldoorvoer. Dit is een precisie werkje, want als het verkeerd gaat heb je een probleem. |
Upload Date 14/12/2004 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - 074.jpg
Dit is een contra stekker die bevestigd zit bij het schanierpunt van de voordeuren. Alle elektronica in de deur wordt aan gesloten op een stekker. Deze stekker gaat dan in de contra stekker en klaar. Dat is heel slim van volkswagen, zo kun je makkelijk een deur vervangen. Maar als er een extra kabeltje door heen moet voor je speaker is het niet makkelijk. Ik heb dus een gat in de contra stekker geboord waar de 2 x 2.5mm2 kabel door heen past. BR BR |
Upload Date 14/12/2004 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - 073.jpg
Ik heb mijn standaard massa aansluiting tussen de accu en chasis ook vervangen voor een betere. Sharkwire accuklem met een 50mm2 massa kabel. Dave bedankt!!! |
Upload Date 26/11/2004 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - 072.jpg
De 2 rca kabels van Sharkwire ook beschermd met snakeskin. |
Upload Date 26/11/2004 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - 071.jpg
Motor draait stationair, 14.50 Volt |
Upload Date 26/11/2004 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - 070.jpg
Audio System!!!!!! |
Upload Date 26/11/2004 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - 069.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 26/11/2004 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - 068.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 26/11/2004 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - 067.jpg
Condensator op de versterker aangesloten. De voeding van de condensator naar de versterker is lekker kort voor een optimale werking van de condensator. |
Upload Date 26/11/2004 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - 066.jpg
Doorvoerrubber in het schutbord. |
Upload Date 26/11/2004 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - 065.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 26/11/2004 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - 064.jpg
Doorvoerrubber tussen het motorgedeelte en de binnenkant. De 35mm2 voedingskabel is in het motorgedeelte afgeschermd door gewapende vijferslang. Aan de binnenkant van de auto is de 35mm2 voedingskabel afgeschermd door Snakeskin (nylonhoes) |
Upload Date 26/11/2004 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - 063.jpg
Audio-Link Wafer zekeringhouder, zit een 80 ampere weferzekering in. |
Upload Date 26/11/2004 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - 062.jpg
Goed gereedschap is het halve werk. |
Upload Date 26/11/2004 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - 061.jpg
De speaker op het deurpaneel gemonteerd met leuk rooster eroverheen. (ps, de deur is nog niet gedempt, de speaker is ook nog niet aan gesloten. Ik ga weer verder wanneer ik weer een weekendje tijd heb.) |
Upload Date 19/10/2004 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - 060.jpg
Het deurpaneel is eroverheen gemonteerd en is 10mm naar voren gekomen. BR BR |
Upload Date 19/10/2004 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - 059.jpg
Ik heb een 15mm mdf ring voorop de originele speakerring gemonteerd en een 18mm mdf ring achter de speakerring gemonteerd. Daartussen een laagje kit en aan elkaar getrokken met 8 M5 bouten. |
Upload Date 19/10/2004 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - 058.jpg
De originele speaker waren gemonteerd op dit stukje plastic, met daaroverheen dan weer het deurpaneel. Aangezien in minimaal 13mm meer inbouw diepte nodige ben heb ik deze mdf ring van 15mm op de originele speaker ringen gemonteerd (deze ring was om te kijken of het ging passen) |
Upload Date 19/10/2004 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - 057.jpg
Audio System RX 165 Pro Compo Inbouwdiepte is 82mm, inbouwdiepte vw polo 69mm!!!! |
Upload Date 19/10/2004 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - 056.jpg
Audio System RX 165 Pro Compo. wie kan me meehelpen de puzzel oplossen, ik krijg dit niet netjes in elkaar passend!!!!/PPDe puzzel is inmiddels opgelost door veel ruk en trek werk (dave (Y)) |
Upload Date 3/9/2004 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - 055.jpg
Originele dempingsrommel, ik weet nog niet of ik dit ga terug plaatsen of niet. Iemand tips? |
Upload Date 3/9/2004 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - 054.jpg
Dit is de originele speaker ring, hier ga ik een mdf ring op monteren die ervoor zorgt dat het deurpaneel naar voren wordt gedrukt zodat ik voldoende ruimte heb om de compo op het deurpaneel te monteren. |
Upload Date 3/9/2004 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - 053.jpg
Fabriekdempings rommel eraf gehaald. |
Upload Date 3/9/2004 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - 052.jpg
De deur in originele staat. |
Upload Date 3/9/2004 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - 051.jpg
Overzicht van de kofferbak. Condensator geplaatst. Dit is klaar om naar de spuiter te gaan, maar het wachten is op het inbouwen van de compo want deze roosters wil ik ook mee laten spuiten. |
Upload Date 3/9/2004 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - 050.jpg
Dit is de onderkant van de afdekplaat. Ik heb hier nog wat stukken uit moeten fresen omdat de plaat anders niet paste. Ook heb ik er een stuk uit moeten fresen voor de RCA kabels. Anders kwamen de aansluitingen tegen de onderkant van het mdf aan. Omdat die uitgefreesde stukke wat minder sterk zijn heb ik er een laag polyester overgestreken zodat het wat steviger wordt. |
Upload Date 3/9/2004 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - 049.jpg
Het kleine gat wat ik boven de condensator in het mdf heb gefreesd is voor de Voeding / Massa en Remote. Hier kunnen de kabels mooi door en zo blijft het een beetje netjes. |
Upload Date 3/9/2004 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - 048.jpg
Ook hier is weer een sleuf in gefreesd en dat allemaal voor de bekabeling. |
Upload Date 3/9/2004 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - 047.jpg
Voor de condensator een appart plateau gemaakt. |
Upload Date 3/9/2004 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - 046.jpg
Audio Link 1.5 Farad. Dit zijn niet de standaard beugels die bij de condensator horen. Dit zijn beugels van caliber. ( tip van Dave(polo) ) Als de afdekplaat er nu overheen komt zie je geen beugels. Als ik de standaard beugels had gebruikt wel en dat leek niet zo mooi. |
Upload Date 3/9/2004 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - 045.jpg
asjeminauw!!! Alles eruit gehaald om de condensator goed te kunnen monteren. |
Upload Date 3/9/2004 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - 035.jpg
De tweede plamuur laag is aangebracht. |
Upload Date 2/9/2004 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - 036.jpg
Het eindresultaat. Hier zijn 4 plamuur lagen voor nodig geweest om dit zo mooi strak te krijgen. Als je met je hand van boven naar beneden voelt is de hele kist strak, maar als je met je hand in de ronde gaat voel je een paar hobels en deuken. Dit laat ik strak maken door de spuiter, omdat me dat zelf niet lukt :( |
Upload Date 2/9/2004 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - 037.jpg
Van dicht bij. |
Upload Date 2/9/2004 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - 038.jpg
Het luikje voor het reserve wiel. Heb hier nog maar een sleuf ingefreesd. (wel zo makkelijk) |
Upload Date 2/9/2004 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - 039.jpg
it is het plateau waar de versterker opkomt. Ik heb een sleuf in het zijpaneel gefreesd waar de versterker een stukje onder kan schuiven, anders paste het niet. Het gat wat in het plateau is gefreesd is voor de koeling. Onder de versterker zitten koelribben en zo kan de versterker "iets" makkelijker zijn warmte kwijt. |
Upload Date 2/9/2004 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - 040.jpg
Foto genomen vanaf de achterbank. |
Upload Date 2/9/2004 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - 041.jpg
Dit is de onderkant van het plateau. Hier heb ik weer een gat ingevreesd. Voor een beetje meer koeling, maar voornamelijk voor de bekabeling. Die kan hier mooi onder binnenkomen en door het gat omhoog naar de versterker. |
Upload Date 2/9/2004 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - 042.jpg
De afdekplaat geplaatst over de versterker. |
Upload Date 2/9/2004 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - 043.jpg
De originele blauwpunkt speaker verwijderd. Hier moet dus de Audio System RX 165 Pro inkomen met een inbouwdiepte van 82 mm, terwijl de inbouwdiepte maar 70mm is. Ik ga tussen de deur en het deurpaneel een pdf ring monteren die het deurpaneel iets naar voren drukt. Dan kan ik de speaker op het deurpaneel monteren. |
Upload Date 2/9/2004 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - 044.jpg
Originele afdekrooster die wordt vervangen door het afdekrooster van de Audio System RX 165 Pro. Ga kijken of de spuiter deze rooster over kan spuiten in de kleur van mijn auto (zilver metallic) |
Upload Date 2/9/2004 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - 032.jpg
De eerste dunne laag plamuur is zojuist aangebracht, deze laat ik een dag uitharden, dan licht opschuren en de volgende laag plamuren.BRNet zolang tot het dik genoeg is en de kist redelijk egaal begint te worden. Dan kan er met groot genoegen geschuurd worden. |
Upload Date 21/8/2004 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - 033.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 21/8/2004 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - 034.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 21/8/2004 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - 031.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 19/8/2004 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - 030.jpg
Subwoofer. |
Upload Date 19/8/2004 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - 029.jpg
Na flink wat schuurwerk begint het er al op te lijken. Het gat voor de subwoofer heb ik weer overgemaakt met de bovenfrees met een kopieerfreesje. Alles flink opschuren met korrel 80 en dan kan er geplamuurd worden. |
Upload Date 19/8/2004 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - 028.jpg
eindresultaat na 2 lagen poly, wordt flink schuren de aankomende week |
Upload Date 11/8/2004 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - 027.jpg
dit wordt de 2e laag met vezelmat |
Upload Date 11/8/2004 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - 026.jpg
goed bezig pa (dacht ik toen) achteraf had ik de hele mat er in 1 keer op moeten leggen en dan flink met de verfroller de mat aanhechten.BRMaarja een leer voor de volgende keer |
Upload Date 11/8/2004 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - 025.jpg
dit is de eerste laag met de vezelmat |
Upload Date 11/8/2004 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - 024.jpg
Speakerdoek ingesmeerd met polyhars, de ring extra ingesmeerd en de 4 zijkanten waar het doek de mdf raakt ook extra veel opgesmeerd |
Upload Date 11/8/2004 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - 023.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 11/8/2004 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - 022.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 11/8/2004 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - 021.jpg
speakerdoek gespannen en vast geniet |
Upload Date 11/8/2004 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - 020.jpg
Neutrik Speakon Chassis Connector, helemaal dicht gekit.BR2 x m3 bout met slotmoeren erop, denk dat dat nooit meer los trilt en dat het luchtdicht is afgesloten. |
Upload Date 11/8/2004 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - 019.jpg
kist van binnen nog gekit, ik geloof er niet in dat mijn kist nu meer luchtdicht wordt dan zonder de kit, maarja het voor het idee./PPwaar zou dat plankje toch voor zijn boven de Neutrik Speakon Chassis Connector?BRNu kan er geen contructie lijn opkomen als ik de bovenkant erop lijm.BR(ik gebruik redelijk veel lijm. |
Upload Date 11/8/2004 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - 018.jpg
zoals je ziet, redelijk veel lijm.BRDit is de kist nu nog de mdf vuller glad schuren.BRDan het doek spannen en het poly project kan beginnen. |
Upload Date 11/8/2004 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - 017.jpg
ziet er toch redelijk uit voor een eerste keer |
Upload Date 9/8/2004 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - 016.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 9/8/2004 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - 015.jpg
hier kun je de afwerkring voor de subwoofer goed zien. |
Upload Date 9/8/2004 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - 014.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 9/8/2004 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - 013.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 9/8/2004 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - 012.jpg
zonder dit kom je nergens |
Upload Date 9/8/2004 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - 011.jpg
dit is dat de aansluiting van de neutrik speakon naar de subwoofer, allemaal netjes afgewerkt met krimpkous en beschermnylon |
Upload Date 9/8/2004 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - 010.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 9/8/2004 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - 009.jpg
Subwooferkist met de ringen en woofer even in de auto geplaatst.BRals je goed kijkt zie je rechts onder een klein gat zitten, daar kom mijn neutrik speakon aansluiting zodat ik de wooferkist makkelijk uit de auto kan halen. |
Upload Date 9/8/2004 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - 008.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 9/8/2004 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - 007.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 9/8/2004 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - 006.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 9/8/2004 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - 005.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 9/8/2004 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - 004.jpg
De subwooferkist even in de auto geplaatst, ben zeer tevreden over de ruimte die ik nog over heb voor de versterker, condensator en de 2 scheidingsfilters.BRDat gaat allemaal passen. |
Upload Date 9/8/2004 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - 003.jpg
Helaas geen omschrijving! |
Upload Date 9/8/2004 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - 002.jpg
Subwooferkist 22 liter |
Upload Date 9/8/2004 |
Zoom |
|
|
Mark-6N2 - 001.jpg
Dit is mijn bodemplaat voor de kofferbak, hier komt de losse subwoofer kist op te staan (rechterkant) en mijn versterker en condensator (linkerkant) |
Upload Date 9/8/2004 |
Zoom |
|
|
|
|